משפחתיזים גם אצלנו !

אין על מוצרי ניקול כל הבית ריח של בית מלון. מוצרים נהדרים שעושים את הניקיון קל יותר וכל אחד יכול לתת יד בעזרה. הנכדים שלי נורא אוהבים לעזור . אז נתתי לקטנים מגבונים והתחילו לנקות את ארונות המטבח.  זה גם כיף להם להרגיש שגם הם עוזרים לסבתא לנקות את הבית.




 מגוון פתרונות הניקוי החכמים שלנו יעזרו לכם להבריק את הכול בצ'יק: לדחות את הצטברות האבק, לחטא משטחים בקלילות ולהשאיר ריח נעים בכל הבית. 



מטליות לחות לניקוי כללי דוחות אבק של ניקול, עכשיו גם בניחוח מרכך כביסה. פורמולה ייחודית וחדשנית עם אפקט anti-dust. ניצחון קטן במאבק עם האבק!


מטליות לחות לחיטוי וניקוי חדרי אמבטיה ושירותים הם הדרך הקלה, היעילה והנוחה לניקוי וחיטוי משטחים


למטליות הלחות לניקוי הרצפה נוסחה ייעודית לניקוי רצפה.פחי אשפה לפחי מטבח קטנים ובינוניים עם שרוך לקשירה ולנשיאה קלה וגם יש מארז עם חור למגב שיהיה נוח ולא יזוז.




מטליות מסיבי מיקרופייבר לניקוי יסודי של משטחים. חזקות ועמידות במיוחד.מהיר של הרצפה בניחוח משכר של וניל וקוקוס. עם פתח מיוחד למגב.אנטי בקטראיילי 99 אחוז . דרך אגב אני נוהגת לכבס במכונת כביסה את כל הסחבות גם של השיש. נשארים ממש לתקופה ארוכה. יוצאים חדשים בכביסה.





כרית ניקוי חדשנית עשויה מיקרופייבר המתאימה במיוחד לניקוי כלים ומשטחים עדינים. הכרית הינה דו צדדית – צד אחד לקרצוף עדין של כלים ומשטחים וצד שני לניגוב ללא השארת סימנים וסיבים. הכרית בעלת צורה ארגונומית נוחה לאחיזה







25 שקיות אשפה חזקות ואטומות עם ידיות לנשיאה קלה ובטוחה. יוצאים לטייל קחו אתכם ותשמרו על ארץ ישראל יפה ונקייה.

מטליות לחות לניקוי חלונות. 48 יחידות. בחבילה עם ריח ממש נעים לא משאיר סימנים וסיבים.


מטליות
מיקרופייבר למשטחים דו צדדי לקירצוף וניגוב


קיבלתי להתנסות 





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה