המקום לחוויה מושלמת בפסח!

 פסח 2022

16-23.4.22, חי כיף, ראשון לציון



החי כיף מציע תרבות פנאי עשירה המתפרסת על דונם וחצי של משק חי וכוללת כ-600 בעלי חיים ממינים שונים: אליגטורים, עופות דורסים, קופים ועוד רבים ואהובים בפינות ליטוף והאכלת החיות.

בפסח הקרוב  ב"חי-כיף" תוכלו להנות מסיור חופשי בגן החיות, מגוון אטרקציות, מתקנים מתנפחים והמופע הרשמי של סמי הכבאי בישראל עם הדמויות והמדובבים המקוריים.

מידי יום בשעה 11:00 והכל בכרטיס אחד.

בואו לראות מקרוב את האליגטורים ובמרחק מטרים ספורים - חצר אפריקאית עם זברות, חצר אוסטרלית בה מקפצים הקנגורו לצד ציפורי האמו הגדולות ממשפחת היענים, שביל זוחלים עם נחשי ענק, איגואנות ומגוון לטאות, שביל קופים עם מגוון של קופים סקרנים ופעלתנים ועוד.

לאחרונה אף הוקם בחי-כיף משק חי גדול המשתרע על שטח של דונם וחצי בו ניתן ללטף כבשים, גדיים, עיזים, ארנבים, עופות, ברווזים ואווזים.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: " לא ניתן למצב הבטחוני לבטל לנו את השגרה ואת שמחת החג, לצד אבטחה מוגברת של שוטרי משטרת ישראל ופקחי החברה לסדר ובטחון, אנחנו שמחים להזמין את המשפחות אל החי כיף לבלות זמן איכות חווייתי, מלא בהנאה"

עידן מזרחי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החי כיף: "אנו מברכים ושמחים על כך שהחי כיף הפך מוקד עליה לרגל בפסח. זה מראה על הבעת אמון במקום שעשה שינויים גדולים בשנתיים האחרונות  בפסח הנוכחי אנו ממשיכים להביא מגוון רחב של פעילות מיוחדות ויוצאות דופן על מנת להעשיר את חווית המבקר ומחכים לתושבים בידייים פתוחות"

מחכים לכם! בואו להנות ממגוון אטרקציות מהנות ומחוויה יוצאת דופן ומעשירה לכל המשפחה!!!

מחיר הכניסה למבקר: 69 ₪

מחירי מבצע וועדים:45 ₪

רחוב שדרות גולדה מאיר, ראשון לציון

לפרטים וכרטיסים

באתר: http://hay-kef.co.il/

ובטלפון: 03-961-5942



 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה