חולמות נעימים

איזה מזרון נכון לקנות כשסובלים מכאבי גב?

הרבה אנשים סובלים מכאבים בגב תחתון, גם אני. מי שסובל מכאבים אלו יודע לספר על לילות ללא שינה בניסיון לחפש את התנוחה הנכונה, ופגיעה איכות החיים. והיות שהחלטתי לרכוש מזרון חדש, יצאתי לסיבוב בחנויות המתמחות בתחום, וחזרתי מבולבלת ובלי מזרון. מה עושים?


פניתי לאליקו שטרקר, הבעלים של רשת "סיאסטה" שלו ידע וניסיון של שנים, וידעתי שהוא יעזור לי לבחור את המזרון המדויק עבורי.


במזרוני "סיאסטה" שוברים מיתוסים

יודע כל אחד שאם כואב הגב צריך לרכוש מזרון קשה שגם ימנע כאבי גב עתידיים. "טעות, טעות גדולה" אומר אליקו. מסתבר שהפוך. מזרון קשה מתאים לאנשים במשקלים גבוהים במיוחד מעל 100 קילו, כדי שהמזרן לא ישקע מעודף משקל, הסביר. 


אם כך, אולי ארכוש מזרון אורטופדי חשבתי, שיתמוך באזור הגב התחתון. והנה אליקו מנתץ עוד מיתוס שהשתרש בתרבות הישראלית "אין דבר כזה מזרון אורטופדי" הוא אומר לי, "זה הכול שיווק ישראלי גאוני, באף קו ייצור אין אורטופד וגם אף מזרון לא מותאם אישית". 

 

הנה הסבר קצר על מזרונים - מאילו חומרים עשוי מזרון?

כל המזרונים עשויים משני חומרים עיקריים, מספוג משולב "לטקס" LATEX שהוא גומי טבעי רב שכבתי סטטי, קשה במיוחד, שאינו משנה את צורתו ונותן 60% תמיכה לגוף. ולכן הוא מעולה לאדם עם משקל עודף. ב"סיאסטה" תמצאו את דגם ה"אקספלורר" שהוא המזרון הקשה ביותר, עם ספוג משולב בויסקו נוקשה כך שלמשקל לא תהייה השפעה על צורת המזרון לאורך זמן. החומר השני הוא ה"ויסקו" VISCO חומר אלסטי שפותח בנאס"א, שעובד על חום הגוף ולפיו בונה את התמיכה לגוף, לצוואר, לגב תחתון והשכמות. ככל שיש יותר ויסקו במזרון, התמיכה לאזורי הגוף גדולה יותר. 

ה"ויסקו" יקל על כאבי הגב שלי? 

"נכון. אנשים כמוך הסובלים מהגב", אומר אליקו, "צריכים מזרון עם מקסימום תמיכה שמותאם להם. כמו דגם "נפולי", עשוי משתי שכבות ספוג, ומעל 6 ס"מ של חומר הויסקו שנותן תמיכה מושלמת לגב ולגוף. 

קניתי! מסתבר שמעבר לאיכות השינה שקיבלתי, המזרון מגיע עם בד מיוחד אנטי בקטריאלי. בבד יש כדוריות שמן זית המשתחררות בתהליך איטי ומזינות את תאי האפידרמיס בעור. 

והשוס האמיתי היה השינוע. כל המזרונים של "סיאסטה" מגיעים מגולגלים בתוך ניילון בוואקום, זה אומר שהמזרון הגיע לחדר השינה שלי נקי וחדש כמו שיצא מהמפעל, והאריזה בווקום מפחיתה את משקל המזרון ונשאתי אותו לאוטו והוא גם נכנס בקלות. חסל סדר הובלות, גגונים, ומנופים שיעלו את המזרון לקומות הגבוהות.

ומה עם כאבי הגב? אני ישנה כמו תינוק, וקמה עם חיוך גדול כל בוקר.


המזרונים מיוצרים במפעלי Gold Flex  בנפולי, הקונצרן ה-3 בגודלו באיטליה לייצור מזרונים, ואת הבדים האיכותיים, במפעל בפירנצה. המזרונים מאושרים ע"י מכון התקנים הישראלי ובעל תקן אירופאי , עם 10 שנות אחריות.


סיאסטה, ראשון לציון, רחוב גינצבורג 3, קומה 1

שעות פתיחה: ראשון -חמישי 10:00-20:00, ששי 10:00-14:00

טלפון: 072-3713939, 050-9611228, 052-6766070



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה