טיול בחנות ספרים!

  לרגל נובי גוד וכריסטמס 2022 שבפתח לובשות חנויות ישראדון אווירת חג אותנטית עם שלל מוצרים המתאימים לחגיגות שבפתח. רשת חנויות ישראדון מציעות מגוון רחב של מוצרים בשלל גדלים ובצבעוניות מפנקת, על מנת לאפשר חגיגות מושלמות .ההיצע כולל קישוטים , מתנות .

.תראו איזה  חגיגה מחכה לחוגגים את הנוביגוד. הכל נוצץ וחגיגי. אילו כלים מרהיבים ביופים מיוחדים שלא תמצאו בשום חנות אחרת . זוהי  חנות ספרים וגם מתנות!!! שמתאימים  לילדים ולמבוגרים (וילדים  גדולים כמוני ).
















בתחילת דרכה של החנות הייתה חנות ספרים לדוברי רוסית. ובשנים האחרונות הכניסה זון חדש  לחיבור בין הספרים לבין המתנות. בחנות זאת תמצאו גם מתנות לילדים ולמבוגרים.

חברת ישראדון הינה היבואנית הבלעדית של מותגי יוקרה ואיכות מאירופה בתחום הבית הצעצועים והמשחקים .בין המותגים אותם היא מייבאת ניתן למצוא את: Carmani, Lanka Cade, Cubika, Souvenir Art, Castor Land, Orange Toys ועוד. לחברה רשת מונה 11 חנויות הפרוסה ברחבי הארץ תחת השם ישראדון ואתר בית בשם   souvenir.

כמו כן החברה מתמחה ביבוא מוצרים ייחודים מחבר העמים כמו שאלים מקשמיר, כלי הגשה מעץ ייחודיים, קן אירופאים וישראלים , מחמירים. 

ותג הדגל אותו מייבאת  החברה, הינו מותג Carmani :

חברת CARMANI נוסדה בתחילת המאה ה 20 ע“י משפחת פרסטון הפולנית . אב המשפחה קרמני פרסטון היה איש החברה הגבוהה  שהאמין שעם התפתחותה של המהפכה הטכנולוגית ,האומנות יכולה להיות נגישה לכל אדם. טקסטיל ברמת גימור גבוהה ועוד. 



תחום הצעצועים והמשחקים, שמים דגש על  צעצועי עץ אקולוגיים, בובות פרווה ייחודיות, ועוד, כאשר כל הצעצועים הינם בעלי תווית



עם הרבה תעוזה ואומץ קרמני הקים את חברת CARMANI כשעיקר ההתמחות של החברה היה אביזרי עיצוב לבית וכלים מעוצבים לשולחן האוכל. 

אנשי החברה הגבוהה קישטו את בתיהם עם אגרטלי CARMANI, הגישו אוכל על כלי ההגשה של carmani .  גם בתי אופנה, סלוני בוטיק וחנויות יוקרה נחשבות בחרו את מוצרי CARMANI לעיצוב עסקיהם.

עם תחילתה של מלחמת העולם  המשפחה עזבה לאוסטרליה . בת המשפחה ונסה קרמני המשיכה ופיתחה את המותג מהיבשת הרחוקה. בסוף המאה ה 20 חברת HANIPOL זיהתה את האיכות, העידון והפוטנציאל של חברת CARMANI  ורכשה את מניות החברה וכיום החברה הינה הבעלים של המותג.

סטלר - מותג צעצועי התפתחות ,מתמחה בצעצועים באיכות הגבוהה ביותר המתאימים לשלבי התפתחות הראשונים של התינוקוץ. לחברה שלל צעצועים המתאימים לאמבטיה וכן צעצועים ברוח נחום תקום, מעוצבים .


קאסטור לנד - מותג פאזלים אירופאי. כל עובדי קאסטור לנד , מסתבר הינם חובבי פאזלים ועליו ניתן להגיד בוודאות שזה ה-מותג שבו התחביב והמקצועיות נפגשים. החברה מייצרת אלפי דוגמאות של פאזלים בשנה. הפאזלים של המותג מתאימים גם לקטנים ביותר וגם למכורי הפאזלים.




לנקה קדה - מותג בריטי - המתמחה בצעצועי עץ איכותיים. עם צעצועי העץ של לנקה קדה הילדים יהנו ללמוד חשבון ומספרים, יחקרו את עולם החי ויצאו למסע מרתק עם תיבת נוח. כל הצעצועים של מותג זה עשויים מעץ טבעי וצבועים בחומרים המתאימים גם לקטנטנים ביותר.

קוביקה - מותג צעצועי עץ אקולוגיים. הפעוטות עושים עימם  את הצעדים הראשונים ,הם ילמדו לקרוא ולהבין את מהות השעון, ילמדו על סימטרי וא-סימטרי. כל הצעצועיםהינם אקולוגיים  עשויים עץ טבעי וצבועים בצבעים בלתי רעילים .

שאלים מבית אורנבורג - נשות אורנבורג טוות את השאלים כבר למעלה  מ 300 שנים. השאלים ניראים כמו קורי עכביש דקיקים ונטולי משקל. השאלים נארגים מצמר טבעי של עיזי קשמיר ולמרות הדקיקות הם נחשבים לחמים מאוד. את ההכרה הבינלאומית לשאלים הם קיבלו בשבוע אופנה בפריז ב1939 ומאז כבשו את העולם.

שאלים מבית פבלופוסד - מותג שאלים רוסיים הקיים מאז שנת 1795. השאלים ייחודיים בכך שנארגים מבד צמר איכותי או חוטי משי, והציורים על השאלים מייצגים את עולמם של נשות האזור. בשנות ה 30 של המאה הקודמת השאלים הוצגו בשבוע אופנה בפריז וקיבלו הכרה בינלאומית

ריזנהוף - מותג כלי בית גרמני המתמחה בכלי זכוכית ייחודים . ההיסטוריה של המותג מתחילה לפני כ -100 שנים בעת שמשפחת רזנהוף עסקה בניפוח זכוכית. כיום המותג נחשב לאחד היוקרתיים בגרמניה ומתמחה בייצור כלי זכוכית מקריסטל . הנוסחה ליצור כלי זכוכית נשמרת בסוד ויש האומרים שלא השתנתה כלל מזה 100 שנים. וויסקי המוגש בכוסות ריזנהוף מקבל טעם ייחודי של יוקרה. 





אוראנג- חברה המתמחה בייצור בובות פרווה מרהיבות, נעימות למגע ומתוחכמות למראה . הבובות מעוצבות מחומרים יוקרתיים והינן איכותיות ומיוחדות ., לחלק מבובות הפרווה ניתן להתאים גם קולקציוות בגדים. 

טכנו פארק – חברה מובילה בתחום מכוניות צעצוע לקטנים וגדולים , כאחד. כל הדגמים של המותג הינם העתק מדויק של כלי תחבורה ברחבי ברית המועצות ושל כעת. במכוניות של החברה ניתן לפתוח דלתות , תא מטען , השמעת כרוז, הדלקת צ'קלקה משטרתית ועוד.

מחירי המוצרים החל מ-20 ש '

לחברת ישראדון, 11 חנויות רשת הפרוסות ברחבי הארץ.

סניפים

אשדוד, שד הציונות 41, ירושלים, אגריפס 10,נתניה, שמואל הנציב 12,פתח תקווה, חיים עוזר 13 רחובות, אחד העם 9,ראשל"צ, רוטשילד 36, תל אביב, אלנבי 95,חיפה, הנביאים 24,קרית אליעזר (חיפה), ככר מאירהוף חולון, שנקר 42

 אתר החברה 

WWW. SOUVENIR.CO.IL


 .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה