קפה שחור ברכבת אקספרס מאת מאיר גז.


  • בתחילת הספר מאיה  מספרת על הדייטים שלה . היא פוגשת את אביחי ברכבת שמספר לה המון פרטים על מקום עבודתה. האם יש קשר שיתפתח בניהם בהמשך ? זאת תגלו אתם . האם הייתם נרדמים ברכבת  ?  מאיה נרדמת חולמת חלום האם יש קשר בהמשך לחלום ?  אני אף פעם לא יכולה להרדם עד כדי כך שאחלום חלום !.בשום מקום אין מצב. אני זקוקה לשקט. ברכבת אין סיכוי לשקט. הספר ממש מותח אם מתחילים אי אפשר להפסיק!.
  •  ועוד בספר ישראל ועזה חיים בשלום   אח הלוואי וזה היה קורה במציאות הישראלית ❤️
  •  הספר מצטרף לספריו של מאיר גז. ספריו  משובחים כמו  "מונדרה", "סולו לשניים" , ואוסף השירים "וגם אם חולמים אנחנו", מאוד אהבתי לקרוא את הספר ואת העלילה בהחלט ספר שאפשר לקרוא בבת אחת ללא עצירות כי יש מתח באויר , בהחלט רכבת הרים מטורפת והשתלשלות מהירה של אירועים, עד לסוף המפתיע, הספר כתוב בצורה קולחת ומרתקת.

  •  על הספר שנות השלושים של המאה ה-21. מאיה, רווקה יפהפייה בת שלושים ושלוש, עובדת כבודקת תוכנה בחברת ביטוח ומחפשת אחר ה”מיועד” שלה. יום אחד היא נפגשת עם אמיר, בנו של איל הון ישראלי, בבית קפה קטן ואינטימי, והדייט המוצלח מסתיים בנשיקה. למחרת בבוקר מתברר לה כי אמיר מצא את מותו בתאונת רכבת, מספר שעות בלבד לאחר שנפגשו לאחרונה. מאיה הופכת לחשודה המיידית ומוצאת את עצמה בעין הסערה. אירוע רודף אירוע, ודומה כי בכל יום שעובר האמת חמקמקה ומתעתעת יותר. 




  • ”קפה שחור ברכבת אקספרס” הוא ספר מתח קצבי ומרתק. כמו בתנועת רכבת, העלילה דוהרת לקראת פתרון, כשבכל רגע הפתעה חדשה מגיחה על המסילה וטורפת את כל הקלפים. מאיר גז, משורר, מגשר ומנתח מערכות, יליד 1970.
  • ניתן להשיג בסיטמצקי 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה