חווית ניר דויד

חופש חופש חופש.איזה כיף לעשות פסק זמן משגרת היום יום.אז לקחתי את בן זוגי.ושני נכדיי.פעם ראשונה ללא ההורים שלהם.ככה רק סבא וסבתא נועה ושליו.
 זכינו בפעילות אלטמן בפייסבוק  בשלושה ימי כיף. בהיר דוד.ההתרגשות היתה עצומה .גם אנחנו וגם הם כל-כך התרגשו וחיכו לטיול שלנו ..כשהגענו כל כך התלהבו מהצימר היפיפה .שבו יש מטבח מאובזר ומקלחת ועליית גג כמו בסרטים.  והטופ ז"קוזי. והכל כל כך שקט שליו.....עשינו סיור בקיבוץ המהמם. אכלנו ארוחת בוקר טעימה ומזינה על גדות הנחל. ששרצו בו המון דגים.
למחרת הלכנו לגן גורו מאוד נהנו שם לפגוש קנגורו.וכל מיני חיות ואטרציות לילדים.
ואחר כך המשכנו לסחנה.וואו ממש כיף שם .המים נעימים  וכל  כך נהנו שם
המשכנו לעמק המעיינות בטיול על טרקטורון נסענו והשתכשנו במים הנעימים...
 קיבוץ ניר דוד  זהו אירוח כפרי ניר דוד כולל 50 בקתות עץ יפיפיות, הנמצאות למרגלות לנחל האסי. האירוח בצימרים של ניר דוד כולל ארוחת בוקר טריה המוגשת על שפת נחל האסי, כניסה לבריכת השחיה (מקורה ופעילה גם בחורף), סאונה ומכון כושר. האורחים ייהנו מכניסה מוזלת לגן גורו, טיולים רכובים בפארק המעיינות וטיולי רייזרים ברייזר העמק הנעלם בהנחה משמעותית. בסמוך אליהם נמצא  - גן השלושה (הסחנה), אתר חומה ומגדל ומסגוון מסלולי טיול בעמק המעיינות
שרות מצויין והאנשים חביבים וידידותיים. הצימר היה מעולה וארוחת הבוקר טובה מאד. המקום והנוף יפהפיים. הכל נקי מאד. חבל שלא הייתה כל קליטת וויי פיי, לא בצימר ולא במרפסת, אף שהובטחה. ועדיין היינו שמחים לבקר שוב.  הבריכה נמצאת מחוץ לקיבוץ..המסעדה נמצאת במרחק 10 דק מהצימר שקיבלנו.אבל נהנו ללכת להכיר את הקיבוץ.היפיפה. הנכדים לא מפסיקים לדבר על הטיול הזה ...מחכים לטיול הבא .