פןפקורנס בטעמים מפתיעים!

תכירו את הפופוקורן החדש שאיתו הכי כדאי לשבת לראות סרטים וגם טעמים מפתיעים הנכדים ישבו וטעמו מאוד אהבו...שמחתי לגלות שזה גם ללא גלוטן וללא טיגון.  זה טעים  וללא קלוריות כמעט.


פופקולנד החלה את דרכה בשנת 2009 בדוכנים בקניונים אשר הציעו מגוון רחב של מוצרים שבראשם היה הפופקורן בטעמים במבחר עצום של מעל ל-20 טעמי פופקורן ייחודיים, זה היה ”מבחן הטעימה“ הראשוני של פופקולנד עם מאות אלפי לקוחות אשר ביקרו בדוכנים וקנו ממגוון טעמי הפופקורן אשר הותאמו לטעם הישראלי.











כיום לפופקולנד מגוון רחב של פעילויות שבראשם ייצור ושיווק מוצרי מזון אשר מוצר הדגל הוא חטיפי פופקורן בטעמים תחת מותג "פופקורנס", ותחת מותגים פרטיים: רשת ”שופרסל“ במדף green -ללא גלוטן, במגוון טעמים: קרמל, דבש חמאה וטבעי, וברשת ”רמי לוי“ במגוון טעמים: קלאסי ומתוק.
בראש סדר העדיפויות של החברה לספק מוצרי מזון ייחודיים ויצירתיים ככל האפשר, טעימים ואיכותיים, לרגש בכל מוצר ולספק התנסות וחוויה חדשה תוך שמירה והקפדה על אופי מוצרים בריאותי.
מגוון המוצרים מיוצרים 
בתנאים נאותים תחת פיקוח משרד הבריאות ותקני איכות מהגבוהים והמחמירים ביותר בארץ עולם:8
ובכשרות פרווה-בדץ העדה החרדית לימות השנה.
מתוך המגוון העצום של הפופקורן בטעמים אשר פיתחה פופקולנד במהלך השנים, נבחרו חמישה טעמים מובילים בסדרת חטיפי ”פופקורנס“: קרמל מלוח, גבינה, גריל, בצל ומלח ים.
כל הטעמים נבחרו והותאמו בקפידה ע"י מבחני טעימה נרחבים במגוון מגזרים וגילאים.
הקראנצ'יות ושילוב הטעמים המטריפים של הפופקורן במגוון הטעמים נותן הרגשה של טעם מוכר וטעים בכל ביס הגורם לגמור את השקית מהר מידי!
מוצרינם לא מטוגנים (כן, כן בשונה מכל פופקורן שאתם מכירים), ללא גלוטן, ללא שומן טראנס, ללא חומרים משמרים, מכילים סיבים תזונתיים, והכי חשוב טעימים בטירוף!!!


את חטיפי הפופקורנס פופקורן בטעמים תוכלו למצוא באלפי נקודות מכירה ברחבי הארץ החל ממרכולים, קיוסקים וברשתות השיווק הגדולות.


פרטים נוספים על המוצר\רעיונות לטעמים נוספים\שיווק לחנויות\רשתות שיווק \מכירה לסיטונאים
צרו קשר 072-2575656

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה