ערכות קינוחי הקיץ של וורנר!

בימים כאלה שהקורונה נמצאת בסביבה ולא רוצה ללכת לשום מקום.. הנכדים אצלי מחפשים תעסוקה....אז פתחנו את הבוקר עם קייטנת סבתא והיום פתחנו עם כדורי שוקולד...מצופים סוכריות צבעוניות של וורנר.


ימים אלה בהם רבים מאתנו שוהים שוב בבית ומחפשים אחר פתרונות תעסוקה עם הילדים, ליימן שליסל מציעה פתרון מקסים לתעסוקה מתוקה בחיק המשפחה:

ערכות סוכריות לקישוט של וורנר, המיועדות לקישוט עוגות, עוגיות וקינוחי קיץ כגון גלידות, שלגונים, קינוחי כוסות, מאפינס ועוד:

וורנר DECO - ערכה צבעונית ומקסימה המכילה 6 סוגים שונים של סוכריות בשלל צבעים, במגוון גדלים, צורות וטעמים. ממש אהבנו את הסוכריות הצבועוניות שמשדרגות כל עוגיה וכל עוגה....
וורנר prince & princess - ערכה צבעונית, מקסימה ו"נסיכותית" של 3 סוגי סוכריות: פתיתי קריסטל סגולים, פנינים ורודות ולבבות בצבעי לבן-ורוד-סגול

ערכות הסוכריות, מיועדות כאמור לקישוט עוגיות, עוגות, קינוחים, גלידות או כל קינוח קיץ מתוק אחר. סוכריות הקישוט ארוזות כל סוג בנפרד, במבחנות נוחות לשימוש השומרות על הטריות. הערכות מומלצות לשימושם של חובבי האפייה כמו גם להפעלה יצירתית של הורים וילדים, לקראת מסיבות יום ההולדת, וכן בימי החופש הגדול בהם כולנו מחפשים בקדחתנות איך להעביר זמן איכות עם הילדים.  



ולסבא הכנו עוגת שוקולד שהוא אוהב בהפתעה


את ערכות הסוכריות לקישוט ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, במרכולים וחנויות הפרטיות. מחירה של ערכת וורנר

DECO - 15.9-18.9 ₪   /  מחירה של ערכת  וורנר prince & princess -12.5-15.5 ₪.שתי הערכות בעלות כשרות פרווה, בהשגחת הרב אהרנברג, רבנות ברלין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.




ערכות הסוכריות לקישוט של מותג וורנר מיובאות לישראל ומשווקות בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה -  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל. 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה