כתר ומרכז פרס לשלום מזמינים אתכם!

בשם השלום, החדשנות ובשם האמנות
כתר ומרכז פרס לשלום ולחדשנות מזמינות אמנים מרחבי המזרח התיכון לקחת חלק במיזם אמנותי חדש
עשרות צילומים, מיצגים, פסלים ועבודות גרפיות של אמנים שונים מהמזרח התיכון יוצבו במרכז הרחבה הציבורית של מרכז פרס לשלום ולחדשנות

אודי שגיא ויפתח סחר, מנכ"לים משותפים כתר: "במציאות הנוכחית ערכים כמו כבוד הדדי, יזמות וחדשנות מקבלים משנה תוקף. הבסיס למיצב החדש נובע מתוך האמונה שעיצוב ואמנות חייבים לפרוץ גבולות חדשים ולבטא דו קיום ורעות. כתר, כחברה שהוקמה בישראל והפכה גלובלית ומזוהה עם חדשנות פורצת דרך בתחומה, גאה לקדם פרוייקטים רבים בתחום החדשנות והאמנות החזותית, וגאה כפליים כאשר הם עתידים להיות מוצגים במרכז פרס לשלום ולחדשנות". 

אפרת דובדבני מנכ"לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות: "מיזם "שלום, חדשנות וחומר" הינו התמצית של העבודה של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, ואנחנו גאים להוביל אותו בשותפות עם חברת כתר. מזה 23 שנה מרכז פרס מוציא אל הפועל תוכניות אשר מחברות בין ישראלים מכל המגזרים והרקעים, ובין ישראל ושכנותיה. האמנות שתוצג במסגרת המיזם ברחבת המרכז תצייר את ציור המציאות שאנחנו מאמינים שניתן לייצר עבור כולנו – מציאות של שותפות, של חדשנות, ושל שלום".

מזרח תיכון חדש: מיצג אמנותי חדש שיושק בקרוב במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך של כתר ומרכז פרס לשלום ולחדשנות יציג עשרות עבודות של אמנים מישראל, ממדינות ערב ומהמזרח התיכון, אשר יענו לקול הקורא המשותף. המיצג יושק תחת השם The New Shape of coExistence. 

האמנים, אשר ייבחרו על ידי וועדה מקצועית, מוזמנים להציג את עבודות צילום, מיצב, פיסול או עבודות גרפיות אשר יעסקו בנושאים הבאים (אחד מהם או החיבור שביניהם): שלום וחיים משותפים כשאיפה, מאווה ואתגר. חדשנות בחומר, רעיונאות או יוזמה. 

המיצג החדש יוצג לקהל הרחב החל מספטמבר ברחבה הציבורית של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, בתוך חללי תצוגה המדמים בטון, מסדרת Beton של כתר. כל חלל שיכיל יצירה יציג גם את פרטי האמן ואת המדינה אותה הוא מייצג. נוסף על כך, היצירות יצולמו ויתועדו כחלק מפרוייקט דיגיטלי משותף למרכז פרס לשלום ולחדשנות וחברת כתר. אמנים ומעצבים המעוניינים להשתתף, מתבקשים לשלוח את צילומי היצירות/ שרטוט או הדמיה עד לתאריך 16 באוגוסט לדוא"ל  coexistingproject@keter.com.

כתר, הקבוצה המובילה בעולם בייצור מוצרי צריכה מפלסטיק, פלסטיק ממוחזר וחומרים מתקדמים אחרים אשר נוסדה בישראל ב- 1948,  מאמינה בחדשנות, יזמות ועיצוב פורץ דרך. מרכז החדשנות ומרכזי הפתוח של כתר נמצאים בישראל, וכך גם 7 ממפעליה, בהם עובדים כתף אל כתף עובדים מכל הדתות, בדו קיום ורעות אמיתית. זוהי השנה השנייה לשותפות בין כתר לבין מרכז פרס לשלום ולחדשנות. 

מרכז פרס לשלום ולחדשנות, נוסד בשנת 1996 ע"י נשיאה התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס ז"ל, במטרה לקדם את שגשוגה של מדינת ישראל, לטפח ולהפיץ את החדשנות הישראלית, ולסלול את הדרך לחיים משותפים ולשלום בר קיימא בין כלל אזרחיה, ובינה לבין שכנותיה. מרכז החדשנות של ישראל שהוקם במרכז, הפך תוך זמן קצר לחלון ראווה לחדשנות הישראלית ולכלי חשוב לקידום קשרי החוץ והיחסים הכלכליים בין ישראל והעולם. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה