סוף והתחלה מאת שלי זיכלינסקי!

סוף הוא תמיד התחלה של משהו חדש טוב יותר רע יותר לא יודעים. אבל מאוד מקווים שזוהי התחלה של משהו טוב שעומד לקרוא. בסיפור שלנו מסופר על מיכל שאיבדה את אחיה  . והיה קשה לה לתפקד בתור אמא בתור בת ובתור עובדת בסוכנות ביטוח עם כל הלקוחות שמעצבים אותה כל הזמן. לפני שנתיים גם אני איבדתי את אימי האהובה. וקשה היה לי לעכל ולהבין שיותר לא אוכל לראותה. לא אוכל לטלפן לספר לה על חוויות שעברתי... אני מבינה את מיכל ומנסה לראות את עצמי בסיפור. משהוא  גדול קורה... וקשה להכיל את מה שקורה....ספר קליל  נחמד וגם נותן הצצה לחיי מיכל גם בבית הוריה . אהבתי אותו מאוד התחברתי למיכל ואני מנסה להבין את חייה שהולכים אי שם לאיבוד בין משפחתה עבודה ילידה והוריה....לאן יובילו אותה החיים תקראו בעצמכם,



סוף והתחלה מגולל את סיפורה של מיכל בת ה-39, אם יחידנית שמקיימת יחסי קירבה-ריחוק עם בן זוגה לשעבר. מיכל חשה שחסר לה הניצוץ לחיים אך איננה יודעת מה בדיוק חסר. היא משתוקקת לשינוי בחייה, אולי זוגיות חדשה? אולי ילד נוסף?



לאחר שאיבדה את אחיה בתאונת דרכים, מצבו של אביה מתדרדר ומאובחנת אצלו מחלת האלצהיימר. רגע לפני שהכול קורס, מתוודעת מיכל לעולם האימוץ, אולם סוד מעברו של אביה עשוי לשנות את תכניותיה.
יחסי הוריה של מיכל הופכים מורכבים לנוכח מחלתו של האב, ומסתבכים עוד יותר כאשר לחייה של האם נכנס גבר מעברו של האב.


סוף והתחלה הינו סיפור מרגש על משפחה אחת שבה הנשים מתלבטות בסוגיות של משמעות החיים וסופם. על כמיהה ותשוקות ועל הרצון להתחיל בחיים חדשים למרות אבדן האח, בזמן שהאב הולך וקמל.
שלי זיכלינסקי - נשואה, אם לארבעה. בהכשרתה עובדת סוציאלית, יועצת זוגית, מומחית לכלכלת המשפחה- ורואת חשבון. סוף והתחלה הינו ספרה הראשון שיוצא לאור.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה