Dyson תפתח לראשונה בישראל את מתחם ה-Funday להורים וילדים:



במתחם יוכלו הילדים ללמוד בדרך מהנה ויצירתית על מדע וטכנולוגיה באמצעות תחרות במרוץ שאיבה עם דגם ה-v11 במסלול מאתגר, המורכב ממשטחים שונים, ציור סביבון על משטח באמצעות שאיבה, יצירת בועות סבון ענקיות בעזרת מסנני האוויר ומשחק פינג פונג ע"י שימוש בכוח האווירודינמיקה שיוצר מייבש השיער ה-Supersonic
גם להורים מגיעה הפעלה יצירתית: לטובת ההורים המלווים תוקם עמדת סטיילינג בה יוכלו לעצב מגוון סוגי מראה שיער שונים, עם מכשירי עיצוב השיער של דייסון: dyson Airwrap ו-Dyson Supersonic  ומגוון האביזרים הנלווים להם
המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב בימי החג בין התאריכים 23.12-30.12
הכניסה והפעילות במתחם- ללא תשלום
לראשונה בישראל במהלך חג החנוכה הקרוב, תפתח Dyson  את מתחם ה-Funday המיועד להורים וילדים. במתחם החוויתי יוכלו ההורים והילדים לבלות זמן איכות משותף להתנסות במגוון מוצרי Dyson ב-5 תחנות שונות שהוקמו במיוחד:
-מרוץ שאיבה:
בתחנה זו יתחרו ההורה והילד בשאיבה, בדגם ה-V11 החדיש ביותר, במסלול מרוץ אשר הורכב ממשטחים שונים שנועדו לאתגר את מהלך השאיבה.
-אמנות רצפה:
בתחנה זו הילדים יתבקשו לשאוב את הסוכר שפוזר על המשטח וכך לצייר סביבון
-יצירת בועות ענק מסבון:
באמצעות מסנן האוויר של דייסון ובעזרת שרביט לבועות סבון, הילדים יוכלו לייצר בועות ענק מסבון.
-פינג פונג Supersonic :
בעזרת טכניקת האווירודינמיקה עליה מבוסס מייבש השיער dyson supersonic, יוכלו הילדים להתנסות במשחק פינג פונג בו ילמדו בדרך חכמה ויצירתית על זרימת אוויר.

-עמדת סטיילינג:
גם להורים המלווים הוקדש אזור במתחם. לאלו שירצו לנצל את הזמן במתחם לטובת עיצוב השיער, הוקמה עמדה בה יוכלו לעצב מגוון סוגי מראה שיער שונים, עם מכשירי עיצוב השיער של דייסון: dyson Airwrap ו-Dyson Supersonic  ומגוון האביזרים הנלווים להם.
במתחם ניתן יהיה להשיג את מגוון מוצרי Dyson מהיבואן הרשמי בישראל ב.נ.ז.כ סחר. על המכשירים וחלקיהם ניתנות שנתיים אחריות VIP בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.
המתחם ייפתח בקניון TLV, קרליבך 4, תל אביב (קומת קרקע, צמוד לפעלטון). ויפעל בין התאריכים 23-30.12.19 בשעות פעילות הקניון, הכניסה למתחם חופשית.

















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה