על עצמי ידעתי לספר!

כולם שואלים אותי איך הגעת להיות בלוגרית. אז היום החלטתי לספר לכם קצת על עצמי. אני אמא לשני בנות ובן. כולם נשואים, וסבתא לחמישה נכדים ..... 


אז איך הרומן התחיל ?
 הסיפור התחיל לפני כשמונה שנים. שמעתי על  המילה בלוגרית . פניתי לבן שלי הוא מורה למחשבים שיעזור לי לפתוח בלוג. כי אני אוהבת לכתוב זה ממש תרפיה בשבילי. אני אוהבת לבלות לפגוש אנשים .  ואז שנינו ישבנו לפתוח לי בלוג הבלוג נקרא הפינה של פנינה  . כותבת רק על דברים שאני ממליצה בחום מה שלא נראה לי אני מודיעה שאני לא מפרסמת . אני בלוגרית  שכותבת לכמה קטגוריות . ליף סטייל מלונות מסעדות  צרכנות הורות וילדים ועוד...יש גם מתכונים טעימים כדאי לכם להיכנס....אשמח שתיכנסו ותגיבו  תשאלו שאלות מבטיחה לענות.

https://pninaweb.blogspot.com/ קישור לבלוג

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה