כי את הכוכב שלי !

לפני שנה וקצת אימי היקרה הלכה לעולמה. ויחד עם הגעגועים העזים. והחלומות עליה. השאירה אחריה ארבע נינים  שהם נכדיי האהובים, היות ואני גרה מעל הורי במושב הסיפור  " הכוכב של סבתא" ממש מזכיר את הסיפור שלי האישי . גם הגיבור של הסיפור אוהב לבוא לכפר אצלי נכדיי והילדים שלי באים לשבתות ולחגים פנסיון מלא כי אנחנו דתיים והקשר של נכדיי עם סבתא הדסה היה קשר של סבתא צעירה בנפשה אוהבת מחבקת והכי אוהבים את המאכלים שלה והמתנות שהיתה אוהבת לחלק ....נכדי  תמיד שואלים עליה  ותמיד אני אומרת להם שהיא עכשיו כוכב בשמיים והיא רואה אותנו ואנחנו לא רואים אותה....
את הספר הזה אני קוראת לנכדיי כאילו כתבו את זה על סבתא הדסה זכרונה לברכה..... כי היא עכשיו הכוכב שלי!!










הספר "הכוכב של סבתא", מציג סיפור חיים מוכר: ילד קשור לדמות אהובה בחייו, סבתא רבתא שלו, ונהנה לבקר אותה ולשהות במחיצתה. יום אחד הוא שומע שסבתא אינה מרגישה טוב, היא נחלשה ומתאשפזת לעתים קרובות.
עדכון הילד במחלתה ובמצבה של סבתא רבתא שלו מפי אביו, מהווה בדיעבד הכנה לצפוי בהמשך...

הספר מציע שילוש של אמירת אמת כואבת לילד עם סיפור ילדי שמתרגם את האמת לשפת הילד, ועשוי להציע דרכי התמודדות שמקלות על עמידה מול אובדן של בן משפחה, אדם אהוב או אפילו בעל חיים.

הספר "הכוכב של סבתא", מתאים לגילאי 3-6, נושא את תו התוכן היוקרתי של מכון אדלר ונכתב בליווי צמוד של ד"ר עדנה כצנלסון, פסיכולוגית קלינית, חינוכית והתפתחותית המתמחה בגיל הרך. ספר מומלץ לכל אחד שאיבד איש יקר לו....

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה