גלריה לאמנות ישראלית עד אלף דולר!



 כל אחד חולם על יצירת אומנות שתהיה תלויה אצלו בבית מעכשיו כל אחד יוכל לרכוש ולהתגאות ביצירת אומנות שתהיה תלויה . כי עכשיו תוכלו להיות חלק חשוב כי עכשיו תוכלו לרכוש  ולהגשים את חלומכם !

גלריית האומנות הישראלית "פחות מאלף" הוקמה בשנת 2014 בלב סצינת האומנות האורבאנית של תל אביב ע"י היזם אלי אדרי, איש עם מעוף ורצון ענק להצלחה, אליו הצטרף ישראל פרץ, ומאז הם שותפים לגלריים ויחד הם מובילים את העסקים.
מאז פתיחת הגלרייה ועד היום, ההשראה העיקרית של הפעילות בה היא הקשר יוצא הדופן בין האומנות האקלקטית לרב הגוניות והאווירה התוססת של החיים בתרבות הישראלית.

הגלריה הוקמה מתוך שאיפה להנגיש אומנות ישראלית, מקורית ואיכותית לציבור שוחרי האומנות ועל כן, כל היצירות המוצגות בה נמכרות במחיר של עד 1000$ בלבד, במטרה לפנות לקהל יעד רחב ככל הניתן ולהפוך את האומנות הפלסטית לקונספט שיכול וצריך להיכנס לכל בית בישראל.





הגלריה מציגה באופן קבוע פריטי אומנות מקוריים וייחודיים של למעלה מ- 150 אומנים ישראלים מובילים כמו יאיר גרבוז, מנשה קדישמן, פמלה לוי, יגאל תומרקין ועוד. לצידם מככבים בגלריה גם אומני רחוב ואומנים צעירים פורצי דרך, אשר לחלקם זוהי הפלטפורמה הראשונה בה הם מוצגים באופן פורמאלי: צח שיף, מור רימר FOMA, יעל דרייזן 72AME ועוד רבים אחרים.

היצירות המוצגות והנמכרות בגלריה נעות על טווח של טכניקות מגוונות וחושפות את הקהל לעבודות פיסול, שמן ואקריליק על בד, צילום, קולאז'ים, אסמבלאז' ועוד. כל העבודות מוצגות באופן שיוצר קשר בלתי אמצעי ביניהן לבין המתבוננים, ללא הסברים, פרשנויות ומלל, מלבד שם האומן והמחיר. צורה זו מאפשרת לכל אחד, לדברי אוצרי הגלריה, למצוא את היצירה שנוגעת בו בצורה אותנטית, ללא תיווך חיצוני.

בשנת 2016  הוקם הסניף השני של גלריית "פחות מאלף" במתחם העיצוב דן דיזיין סנטר ובשנת 2018 הוקם הסניף השלישי של הרשת בנמל תל אביב. בנוסף, מתנהלים בימים אלו מגעים במטרה לפתוח סניף של הרשת בלוס אנג'לס, ארצות הברית.

הצוות בגלריות, החל מהאוצר הראשי וכלה בצוותים בסניפים השונים הינו מיומן, מקצועי ובעל השכלה רלוונטית וניסיון בתחום.
לצד זאת, מקפידים ברשת על אדיבות ושירות בליווי אישי, המתחבר לגישה הביתית והמזמינה של הרשת אשר מאפשרת לכל לקוח באשר הוא למצוא אומנות איכותית התואמת את צרכיו ואת הסגנון העיצובי שלו.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה