ג'ל טבעי להקלת תסמיני צמיחת שיניים בתינוקות!


עד לרגע בו הפכתם להורים לא חשבתם ששיחות על שיניים ורוק יהפכו להיות מרכזיות כל כך , אבל אז נולד לכם תינוק וגיליתם שהחיים או בעיקר הלילות, סובבים סביב צמיחת שיניים וכאבי שיניים לתינוקות.
עוד לפני שצצה השן הראשונה הורים רבים חשים שהתינוק החייכן משפשף את החניכיים וסובל והם צודקים. בקיעת שיניים היא עניין לא נעים ומלווה אצל רוב התינוקות בתחושות שונות של כאב וחוסר נוחות.
שיניים בוקעות לתינוק בסביבות גיל חצי שנה. ישנם תינוקות הנולדים עם שן אבל מדובר במקרים נדירים, כמו גם תינוקות שלהם השיניים צומחות לאחר גיל שנה וחצי. בדרך כלל השן הראשונה שבוקעת היא החותכת התחתונה המרכזית. אצל רוב הילדים, עד גיל שלוש יבקעו כל שיני החלב,  20 במספר.
כאמור כדאי לזכור כי תהליך בקיעת השיניים הוא אישי ומשתנה מתינוק לתינוק, ושכיחה מאוד בקיעה מוקדמת או מאוחרת יותר של השיניים, אז אין מה לדאוג אם לתינוק הפרטי שלכם כבר מלאה שנה והוא עדיין מחייך בפה חסר שיניים.



חברת מעבדות רפא משיקה: טי-גו (T-Go) ג'ל נצמד לחלל הפה, בונה במהירות שכבה שקופה המגנה על החניכיים מאי-נוחות וכאב הנובעים מצמיחת שיניים של תינוקות. טי-גו הינו ג'ל רפואי יעיל ובטוח המכיל רכיבים טבעיים נוגדי כאב ודלקת, אינו מכיל מאלחשים, חומרים מגרים, אלכוהול, דבש או סוכר.

הרכיבים הטבעיים בטי-גו (זעפרן, אלו-ורה, ליקוריץ, חומצה היאלורונית) מקלים כאב, מרגיעים חניכיים מודלקות, ותומכים בהתפתחות בריאה של השיניים. טי גו נח לשימוש, שקוף ובעל טעם וריח נעימים של בננה.

המוצר מגיע בשפופרת בעלת מברשת סיליקון רכה ,המאפשרת מריחה אחידה והיגיינית של החומר, תוך עיסוי החניכיים למניעת כאב.

  • כמה: 39.90 שקלים 
  • איפה: להשיג בכל בתי המרקחת ורשתות הפארם 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה