מקליקים ומזמינים !

חדש בישראל: CLICKWOOD אני אוהבת לעצב ולחדש דברים בבית ובגינה.אהבתי את הרעיון שאני יכולה לעצב קיר בבית לבד לבד ללא עזרה ולהתראות במעשה ידייך ! כן היום כל אחד יכול לעצב קיר בבית ללא חשש .מהיום תוכלו להעזר אפילו בילדים שלכם ממש חוויה משפחתית.
מותג חדש של חיפויי-קיר מעץ 100% טבעי וידידותי לסביבה
פריצת דרך חדשנית בעולם העיצוב לחובבי שיטת  'עשה זאת בעצמך'
מתאים לקירות ולתקרות הבית, המשרד והחללים המסחריים


מסירים את פסי ההדבקה, מדביקים על הקיר ומשנים באחת את עיצוב חלל המגורים עם מגוון רחב של צבעים, מרקמים והדפסים בלעדיים: קל-נוח-פשוט- חסכוני-מעוצב-אופנתי
להשיג באתר: www.clickwood.co.il


לדברי חגית  מנכ"לית חברת clikwoo, השיווק של CLICKWOO: 
"עולם העיצוב בישראל מתאים את עצמו למגמות עולמיות 
והמותג החדש הוא המענה המושלם לכל מי שחפץ להשפיע באופן אישי ובשיטת 'עשה זאת בעצמך' על המרחב שבו הוא חי, עובד ומבלה וכל זאת תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ולמשתמש" 



בימים אלו  מושק CLICKWOOD מותג חדש המביא עמו בשורה עולמית לישראל בתחום העיצוב:  חיפוי עץ טבעי לקירות ולתקרות חללי מגורים, משרדים וחללים מסחריים. 
מדובר בפריצת דרך חדשנית בתחום העיצוב. זהו המותג היחיד בישראל שמציע חיפוי עץ טבעי להדבקה ובהרכבה עצמית, במשקל קל ובמגוון רחב של צבעים, עיצובים וטקסטורות. בנוסף מציעה החברה שירות בלעדי בישראל של הדפסת הדפסים מסוגים שונים על גבי לוחות העץ: הדפסים אישיים, הדפסי השראה, תמונות וכיוצ"ב, כך שכל עיצוב קיר מקבל חתימת-יד אישית ובלעדית. 


הדבקת חיפוי עץ לקירות חללי מגורים וחללים מסחריים, היא מגמה שצוברת פופלאריות בשנים האחרונות בתחום עיצוב הפנים. חיפוי הקיר מעניק נוכחות לקיר והופכת אותו לאלמנט עיצובי בחלל.  ניתן למצוא היום בקטגוריה מגוון רחב של שיטות וטקסטורות, החל מהדבקת ״בריקים״, טפטים, אריחי קרמיקה, אריחי בטון וחומרים נוספים. בכל שיטה מתקבל אפקט שונה, שמעניק לחלל המעוצב אוירה ואמירה ייחודיות.


CLICKWOOD מציג, כאמור, פריצת דרך בעולם העיצוב בישראל תוך שהוא מתכתב עם עידן ה'עשה זאת בעצמך' ומאפשר לחובבי הטרנד התקנה פשוטה וקלה, חיסכון בעלויות של בעל מקצוע,  מוצר ברמה איכותית גבוהה ותוצאה סופית מעוצבת. ולמי שבכל זאת מעוניין בסיוע של אנשי מקצוע, מציעה החברה חיבור למעצבי פנים ואדריכלים שיוכלו לסייע בתכניות

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה