צאו מהקופסא תרתי משמע!

הי אני רוצה הפעם להתלונן על נכדיי הקטנים. ועל כל הילדים . היום בדור שלנו כולם מחוברים לטלויזיה . ובוקוישי קמים מהכורסא בסלון או במיטה תמצאו את כולם ליד הפון או באייפד או מול המסך. כשהייתי קטנה . בקושי היה טלויזיה אחת בבית . והתוכניות היו עד שש וחצי ואחר כך עברו לתוכניות בערבית. וזהו מכאן היונו עוברים לשחק בחצר עם החברים . במשחקי ילדות שאני מאוד מתגעגעת אליהן. כמו קלאס. גומי . חבל קפיצה חמש אבנים גוגואים. גולות ועוד. שמחתי לגלות את התוכנית החדשה של מיכל צפיתי בה עם נכדי והם שמחו . כי מיכל הפעילה אותם כאילו הם בהופעה. סוג של שיעור ספורט כולנו קמנו ועשינו לפי ההוראות שלה  פשוט קמנו וזזנו יחד עם מיכל.
 החלטתי לשחזר את משחקי הילדות עם נכדיי. הם פשוט נהנו לשמוע  היו מרותקים לסיפורי הילדות שלי.ויחד לימדתי אותם לשחק . אני את שלי עשיתי עכשיו תורכם ההורים היקרים. פשוט צאו מהקופסא!










כוכבת הילדים מיכל הקטנה חוזרת בעונה חדשה של הסדרה האהובה 'מיכל הקטנה והמפלצות' בערוץ הופ!. העונה החדשה תתמקד בשמחה שבתנועה ותעודד את הצופים לקום מהספה, לנוע, לזוז, לרקוד ולשחק יחד עם מיכל והחברים על המסך. זאת, גם בעזרת הפעילויות עצמן, שיהיו רעיונות פשוטים ומזמינים וגם בעזרת השירים, שיהיו קליטים, קצביים ומעודדי תנועה. הצופים הצעירים יכירו את השירים ואת תנועות הריקוד ויוכלו להצטרף בקלות ואף ללמוד פעילויות ומשחקים חדשים לשחק עם בני המשפחה והחברים.

במהלך כל פרק מיכל, פוגו, טריק והמכשפה בו (בגילומו של יובל סגל הנפלא) נפגשים במועדון המשחקים של היער הקסום כדי לבלות יחד. תוך כדי שהם מתלבטים מה לעשות היום, הזוזו-פלצת, גאג'ט קסום שנמצא במועדון המשחקים, קורא שבדיוק עכשיו הגיע הזמן לזוז!. החברים נרגשים ושרים את השיר הקבוע "זמן לזוז!" בסוף השיר מכריז הזוזו-פלצת על הנושא והפעילות היומיים. לדוגמה: הנושא הוא 'זמן משחק' והפעילות היא קלאס או תופסת או הנושא הוא 'זמן חיות' והפעילות היא לקופים וכו'. הפעילויות הן פשוטות, כאלו שגם הצופים יכולים לעשות אותן בבית מול המסך.

בכל פרק מיכל נרגשת להתחיל בפעילות אך המפלצות או המכשפה בו לא תמיד משתפות פעולה. מיכל מסבירה לחבריה איך לבצע את הפעילות ומראה להם שלנוע ולזוז זה כיף גדול. בסופו של דבר החברים משתכנעים, ויחד כולם עושים את הפעילות ונהנים מאוד.

בעונה החדשה 18 פרקים אשר ישודרו  בשעות 07:00 בבוקר וב – 17:00 אחר הצהריים. הפרק הראשון ישודר ב- 28 באוקטובר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה