סוגרים הכל לדירה עם ברק תאורה!






אין ספק שרכישת דירה ראשונה היא אירוע מרגש. כדי לסייע לכם להגשים את החלום הזה קם פרויקט חדש שנקרא סוגרים הכל לדירה. שכבר קיים כבר שש שנים ועזר למאות ואלפים של זוגות צעירים שכמעט והולכים לאיבוד . מרוב ריצות לחפש את המוצרים האכותים והטובים. לנסות להוזיל עלויות. וזה הפרויקט שיוזיל עליות. כמו שיש קבוצות רכישה לבית. כאן נולד הצורך גם אחרי רכישת הדירה. תכולת דירה נעשית בקבוצות. וכאן כולם זוכים לקבל מוצרים איכותיים. וטובים. לדוגמה את מוצרי התאורה לבית אפשר לראות אצל "ברק תאורה."   תכירו את שימי המעצב ובעל המקום שהוא מנהל יחד עם אשתו ושני בנותיו. את רשת ברק תאורה . 
שנים רבות של שירות ואמינות הפכו אצלם לדרך חיים . הם מאמינים שמנורות מצליחות בתנאים הבאים: התאמה לעיצוב החלל, יופי עם מעוף. חדשנות, תחזוקה מינימלית, אורך חיי המוצר, מחירים סבירים, והתאמה לרצון וטעם הלקוח או המעצב.
 חברת "ברק תאורה" מתמחים במתן פתרונות תאורה דקורטיביים, תאורת קיר, תאורת גינה, עיצוב חלל בתאורה טכנית ועוד.



איך זה עובד? הצטרפות ל"סוגרים הכל לדירה" הינה ללא תשלום ונותנת לך את כל הכלים שתצטרך על מנת לעבור לדירה חדשה או לשפץ דירה בקלות תוך חיסכון כספי גדול. 
רוכשי דירה חדשה, יד שנייה או משפצים - הצטרפו אלינו לקניות קבוצתיות לתכולת הדירה, הרצאות ללא תשלום ונבחרת בעלי מקצוע איכותית ומעבר הדירה יהיה הרבה יותר קל וחסכוני.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה