הכנס הגדול של הביוטי 2018 של תמי בניטה!

תמי בניטה מחוברת לעולם הרוח והיא שואפת להכיר לנשים דרכי חשיבה חדשות מתוך הבנה שזו הדרך להגשמת המטרות העסקיות שלהן. היא פועלת מהלב ומהנשמה והמוני עסקי קוסמטיקה המריאו לשגשוג בזכות העבודה המאומצת שלה והדרכותיה בכנסים בנושאים כגון תמחור נכון, ערך עצמי, יחסי אנוש עם לקוחות ועוד. את משנתה לגבי יחסי אנוש היא מיישמת בעצמה, באמצעות מחלקת שימור לקוחות היוצרת קשר עם קוסמטיקאיות לפני ואחרי כנסים. אחוז הנרשמות לכנס הבא מיד בסיום הכנס הנוכחי, הוא מרשים. בנוסף בניטה קשובה לרחשי לקוחותיה – הקוסמטיקאיות -  ובעזרת הפידבקים שלהן, וועדת היגוי מיוחדת בונה את התכנים והקונספט מכנס לכנס.

השנה הכנס עמד בסימן הטרנדים הגדולים ביותר של 2018 ותחזיות עד 2020, בכל תחומי הביוטי: אופנה, איפור, עיצוב שיער, טיפוח ציפורניים ועוד. בניטה מדגישה כי טרנדים הם המצאה נשית והן אלו המובילות אותם עונה אחרי עונה. את האמירה האישית הזו היא משתדלת להנחיל לקוסמטיקאיות עצמן ולכוון אותן למכירה של עצמן, יותר מאשר כל מוצר או שירות. המיתוג היוקרתי והאיכותי של הקוסמטיקאית עצמה הוא הדבר החשוב ביותר, לדבריה. ברגע שהוא מבוסס, גם המחירים יכולים להיות בהתאם. כחלק מכך, היא ממליצה למשתתפות הכנס להיראות נוצצות וזוהרות במיוחד ולהקים ביתנים מרשימים המשדרים אווירה מקצועית ומדויקת.








החזון של תמי בניטה והגוף לקידום קוסמטיקאיות הוא ללמד נשים מהי העצמה ועוצמה אישית ועסקית וכיצד להצליח לשלב בצורה אופטימאלית ביניהם לבין חיי משפחה ותפקוד מלא, כאם ולא רק כבעלת עסק מצליח.

הכנס התקיים בחסות הגוף לקידום הקוסמטיקאיות  וגם הרעיון הכללי הפעם לקדם את הביוטי ציפורניים הסרת שיער בכל סוגי הטכנולוגיות. פדיקור מניקור גבות הכל מהכל לעזור להם להתקדם ולעזור בתמיכה איך לנהל כלכלית ואיך לקדם את העסק יש סדנאות הרצאות וממש מועדון חברים כזה שכולם יכולים להעזר לושאול ולקבל תשובות. במלון הילטון היוקרתי בתל אביב השתתפו בו מיטב החברות המובילות בארץ בתחומי הקוסמטיקה, טיפוח, איפור, ציפורניים, הסרות שיער ועוד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה