אימי זכרונה לברכה!

אימא יקרה שלי!
 כבר חלפו חודשיים שאת איננה פה לידי. הגעגועים רק  חזקים וכואבים יותר. אומרים שהזמן יעשה את שלו. והכאב יפחת אבל זה ממש לא נכון הכאב רק עמוק ועמוק וכואב יותר.

אימא יקרה שלי!

 איזה זכות היתה לי ותובנה לעבור לגור איתך 30 שנה גרתי ברמת גן נהייתי עירונית. ולשוב למושב לא חשבתי בכלל. אבל ההזדמנות הזו להיות לצד אבא ואימא ולהרגיש שוב כאילו חזרתי לילדות. ולמה אני מדגישה ילדות. כי כל פעם שאני הולכת להשקה את צוחקת לי ואומרת נו אין לה מה לעשות.  נו ומתי את חוזרת?.....

אימא יקרה שלי!

אני מתגעגעת להתעורר בכל בוקר לקום לעבודה ולראות אותך כבר חוזרת מלול התרנגולים כשכבר בשבע את חוזרת משם כבאר האכלת את העופות. ומתחילה בניקיון החצר שהייתה מטופחת  ונקייה מעלים יבשים.  היום אני מנסה לשמור על הגינה שתהיה יפה נקייה ומטופחת  ואני מתגעגעת לראות אותך כשאני חוזרת מעבודה יושבת שותה כוס קפה של שעה חמש יחד עם אבא ומשה ואני לפעמים מצטרפת לשעת התה הקפה הזו.ביום שישי בערב הכי קשה לי כולם הולכים לבית כנסת ואני נשארת לבד אין לי עם מי לדבר היינו שותות קפה ומדפדפות בעיתון השבת . עכשיו אני לבד לבד.....

אימא יקרה שלי!

בכל בוקר שישי הייתי מתעוררת מריחות הבישול של הקוסקוס המפרום והחריימה. הריחות היו עולים למעלה לקומה שלי ונכנסים לחדר השינה שלי. וממש הייתי קמה עם תאבון לאכול כבר בשבע  בבקר. כי את הבישולים שלך היית מתחילה בחמש בבקר.

אימא יקרה שלי!


האחיינים הקטנים שלי אריאל צור יהונתן וניצן כבר לא יכירו אותך הם לא ידעו איזו סבתא נפלאה דואגת אוהבת היית. אולי ישמעו מסיפורים עלייך מהסובבים אותם.

אימא יקרה שלי!

לכולם דאגת רק לא לעצמך. המחלה טרפה אותך בין רגע. לא הספקנו לעכל. לא הספקנו לפנק אותך. אבל אני מתנחמת שלפחות לא סבלת. ועכשיו אחרי שחלמתי עלייך שאת אומרת לי שהכל בסדר כבר לא כואב לי כלום אני קצת רגועה. אמא תנוחי על משכבך בשלום. תהיי רגועה לגבינו כולם בסדר שומרים אחד על השני. גם אם יש לפעמים בעיות הכל פתיר וננסה ללמוד לחיות גם כשאת רחוקה מאיתנו. זה קשה אבל חייבים להמשיך להתחזק. אמא תודה שהיית אמא שלי תודה שזכיתי להיות הבת שלך. תודה וסליחה אם פגעתי בך.  על 50 שנה שהייתי הבת שלך.

ולכם קוראים יקרים אני רק רוצה לתת לכם טיפ חשוב
לכו תבקרו את ההורים ואם יש לכם סבא וסבתא לכו תהיו תפנקו . גם אם יש לכם אחים מבוגרים אל תשמרו טינה וכעסים לא בריא לאף אחד. לכו תספרו להם כמה אתם אוהבים אותם. תהיו איתם תצלמו אותם. כי אף אחד לא מבטיח לכם שהם יהיו כאן מחר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה