עושה לי חשק לנסות ולהתאהב!


מותג מוצרי השיער של חיים שיר



איזה יופי של מוצרים לשיער,השיער שלי תמיד מתנפח כשיש לחות ואני לא אוהבת לראות אותו כך. ופן אני לא אוהבת לעשות כיאני רוצה לשמור על שיער בריא ומטופח.ולא רוצה שיראה שרוף ויבש ולכן בחרתי במוצרים אלה להתנסות וממש סיפור הצלחה.



שיר הקים את רשת החנויות סנט הייר שמתמחה במוצרי שיער באיכות גבוהה עם מחירים נגישים, תוך דגש רב על  התאמת מוצרים לצרכים הספציפיים של הלקוחה, שירות חם ומשפחתי. את ההכשרה מקצועית של צוות המוכרים-יועצים מעביר שיר בעצמו על-מנת להחדיר לעובדים את תודעת השירות הגבוהה של הרשת ואת הידע הנרחב שלו בעולם השיער. המוצרים המיוצרים ברשת סנט הייר מותאמים ספציפית לאקלים, למים ולסוג השיער המקומי.  רשת סנט הייר מחזיקה מגוון רב של סדרות מוצרים המורכבות מחומרי גלם איכותיים ועונות לטרנדים של עולם עיצוב וטיפוח השיער. 



בנוסף, מתחזקת החברה אתר אינטרנט מוביל עשיר בתכנים וטיפים הקשורים לעולם טיפוח השיער ומזמין את הגולשים להתרשם מקטלוג המוצרים בתחומי השיער,  קוסמטיקה, איפור, סבונים, בישום לבית ואריזות שי ובנוסף לספוג את החזון הייחודי אשר מנחה את שיר בעבודתו.




בנוסף, פתח שיר מפעל בוטיק לייצור מוצרי שיער, עם דגש על התאמה למזג האוויר הישראלי. החזון של המפעל הוא לספק מענה שלם לכל סוג של שיער, תוך התאמה לאקלים המקומי. הייחודיות הזו מאפשרת למוצרים להיות ראשונים מסוגם בעולם ולצרכנים ליהנות ממוצר מקומי איכותי ללא פשרות.  כיום מייצר מפעל ח"י ויטמינס כ- 500 מוצרים שונים, עם ליין שונה וייחודי לכל צבע שיער וסוג קרקפת. כל ליין כולל ספריי, מסיכה, סרום, קרמים ייעודיים ועוד במטרה לספק מענה מדויק לכל צורך, הן מצד לקוחות קצה והן מצד ספרים ומעצבי שיער אשר נהנים להשתמש במוצריו. שימוש קבוע במוצרים מביא לתוצאות מרשימות בנראות השיער ובבריאות שלו ומדי יום מצטרפים למעגל הלקוחות עוד ועוד נשים וגברים מרוצים שגילו את הסוד המיוחד של המותג. שיר עובד באופן בלתי פוסק על-מנת לשכלל עוד יותר את המוצרים הקיימים ולפתח מוצרים חדשים, שיתאימו לקהל הישראלי וימשיכו להפוך את חוויית השימוש במוצרים לכזו עם רמה בינלאומית, תוך זיקה מקומית.

 

הסיפור של מותג "חיים שיער ללא הפסקה" התחיל למעשה כבר לפני 3 דורות, מה שמקנה לו כיום בסיס ידע עצום לצד חידושים מודרניים. סבא של חיים, וגם אבא שלו, היו מעצבי שיער בתקופה שעוד לא היה למקצוע הזה שם. את המוצרים לשיער רקח סבא שטרית מצמחים וחומרים טבעיים, עד שלימים התחבר אל חברת לוריאל העולמית, כיהן בה ככימאי והחל לייבא את המוצרים של החברה הבינלאומית לארץ. האבא והסבא לימדו את חיים שיר את רזי המקצוע ואת סודות מוצרי השיער ותחום השיער נטע בו שורשים. וחיים לקח את זה לגבהים חדשים...כשהשתחרר חיים משירותו הצבאי, התחיל לבחון את השוק המקומי של ענף השיער וגילה כי הוא מתחלק לשני סוגים: מספרות בהן מוכרים מותגי מוצרי שיער ופארמים שמוכרים מותגים זולים ולא מספיק איכותיים.
עם השנים ביסס את עצמו חיים שיר כמומחה למוצרי שיער וכיום הוא עובד בשיתוף פעולה צמוד עם מעצבי השיער החשובים בעולם, סלבס ומפעלי ענק כגון 'אהבה', שכבר הבינו את האיכות הבלתי מתפשרת בעשיה שלו. ניתן להשיג:CENT HAIRמלכי ישראל 6 ת"א, אחוזה 89 רעננה, סוקולוב 2 הרצליה הרברט סמואל 71 חדרה.
info@centhair.co.ilסנט היירטלפון: 03-6136062
פייסבוק: "Cent Hair- סנט הייר"
אתר: www.centhair.co.il


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה