יאמי בונזור ולתנור בין רגע יש לי פה מאפייה!

איזה כיף שחשבו על זה כל הכבוד לבונז'ור על הפתרון הקל והחכם ממש כייף להכין את השבת בקלות וכל ריח האפייה מתפשט בבית. והכי כיף זה שהמטבח נשאר נקי . 

כעת,אוסם  מתרחבת בסדרה חדשה 



ונוספו שלושה מוצרים חדשים- מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים.
התנסיתי בהכנת המאפים ומדובר במינימום מאמץ ובתוצאה מעולה. פשוט מוציאים את המאפים מהקופסה, מניחים על תבנית אפייה מרופדת בנייר אפייה, מברישים בביצה ולתנור. 30-35 דקות ויש לנו  מטעמים נהדרים וטעימים.




האפייה מובטחת בהצלחה אין פיקשושים! עכשיו גם קיץ לכי תכיני בצק  בחום הזה שכל רגע אני נוטפת בזיעה. כי אני לא אוהבת לבשל עם מזגן כל הריחות נדבקים בבית .ואני גם  שונאת לנפות קמח בנפה משי צפופה , כי כואבת לי היד מלנפות קמח. נכון שיש את קמח  מנופה אבל לא תמיד זה זמין אצלי במטבח. ופה היה טעם כמו של קונדיטורייה. והיופי של  הרוגאלך פשוט מהמם, קטפתי מחמאות ולא גיליתי לאף אחד  את הסוד שזה בכלל לא אני זה בונז'ור!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה