עַל הַפֵיָה מִרָנְדֶּלָה פּוֹמְפָּרֶלָה!



האחיות המקסימות נויה ואגם. מאת ציפי שחרור!
תחילתו של הסיפור מתרחש שהפיה החייכנית שלעתים הופכת להיות מכוערת ומרושעת מחפשת חבר לחתול שלה. בליל המכשפות היא טסה לשמים ועושה שם נסים וגם מחפשת חברים לחתול הורוד והאהוב שלה. המכשף מירררר הנורא רוצה מאוד להתחתן עם מרנדלה לשם כך הוא יעשה הכל כדי לפגוע במי שסביבה ויהפוך את הפיה למכשפה.
אור בוהק שעולה מהחלון מגלה שתי אחיות נהדרות שיש להן עיניים צוחקות, ועיניים מדברות. הן מוקסמות ממרנדלה פומפרלה שמתגלה אליהן בגרסה הטובה שלה ולא יודעות מה יקרה להן בהמשך כשהמכשף מירררר יכנס לתמונה ויהפוך את השתיים לארנבוניות לבנבנות וקטנות עם אף זעיר ואזניים ורודות ומתוקות.
הסיפור מלא באיורים צבעוניים ססגוניים ומשמחים ובו גם מתוארים בדיוק המצוקה של האחיו וכן את השתנותה של הפיה/מכשפה כשהמכשף נמצא באיזור ומשפיע עליה כל כך.
מה חלקו של החתול הורוד בסיפור, של המטריה והפסנתר והאם יחזרו הארנבוניות להיות שוב ילדות? על כל זאת ועוד בסיפור הקסום שיצרה הסופרת והמשוררת ציפי שחרור באומנות ובכישרון רב שמלמד אותנו היטב שהטוב ראוי תמיד לנצח.




אגָּדָה מְשַׁעֲשַׁעַת עַל הַפֵיָה מִרָנְדֶּלָה מאת ציפי שחרור פּוֹמְפָּרֶלָה, עַל הֶחָתוּל שֶׁלָּהּ, מִרָנְדֶּלוֹ פּוֹמְפָּרֶלוֹ, עַל הַמְּכַשֵּׁף הַגָּדוֹל מִירְרְרְרְ וְעַל שְׁתֵּי יְלָדוֹת קְסוּמוֹת.
בְּלֵיל הַמְּכַשֵּׁפֵיוֹת הַגָּדוֹל מִרָנְדֶּלָה פּוֹמְפָּרֶלָה יוֹצֵאת לְחַפֵּשׂ לֶחָתוּל שֶׁלָּהּ חָבֵר, אוּלַי חֲבֵרָה.
הַמְּכַשֵּׁף מִירְרְרְרְ עוֹקֵב אַחֲרֶיהָ. וּבְדִיּוּק כְּשֶׁהִיא בּוֹחֶרֶת בְּנוֹיָה וַאֲגַם, מִרָנְדֶּלָה הוֹפֶכֶת לִמְכַשֵּׁפָה מְסֻכֶּנֶת וּמְכַשֶּׁפֶת אֶת הַיְּלָדוֹת, שֶׁהוֹפְכוֹת לְ... מוּטָב שֶׁלֹּא אֲגַלֶּה... אֲבָל אֲגַלֶּה לָכֶם שֶׁמִּרָנְדֶּלָה פּוֹמְפָּרֶלָה הִיא מְכַשֵּׁפֵיָה וְכָל מִי שֶׁתִּפְגְּשׁוּ וְתִרְאוּ, מִתְהַפֵּךְ, מִתְגַּלְגֵּל, מִתְכַּשֵּׁף, מִתְכַּשְׁפֵּף וְגַם מִתְנַגֵּן, כִּי בַּבַּיִת שֶׁל מִרָנְדֶּלָה פּוֹמְפָּרֶלָה גָּרִים חָתוּל וָרֹד, פְּסַנְתֵּר שֶׁמְּנַגֵּן בְּאַרְבַּע יָדַיִם, מִטְרִיָּה הַמַּפְלִיאָה לִרְקֹד, וְהַכֹּל נִהְיֶה כְּלֹא יֵאָמֵן כִּי יְסֻפַּר. אֲבָל הַסּוֹף בַּסּוֹף, כָּל כָּךְ טוֹב, כְּמוֹ שֶׁכֻּלָּנוּ אוֹהֲבִים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה