עולמו של " Neuhaus "!

Mentor Of Style

מעצב התכשיטים גיל נויהאוס חושף לראשונה את קולקציית התכשיטים שאותה יענדו מיטב הסלב על שטיח האדום בפסטיבל קאן הקרוב.
חברת " Neuhaus" המתמחה בעיצוב תכשיטים בשיטת "Taylor  Made" (עיצוב עבור הלקוח שיתאימו לדרישותיו האישיות).תציג לקראת חודשי הקיץ קטלוג ייחודי שישלח ללקוחותיו בלבד ברחבי העולם, הקטלוג מתאפיין בתפיסה שונה ייחודית למראה התכשיט כחלק מחיינו.
להפתעת רבים מורכב הקטלוג מהפקת אופנה כאשר התכשיטים מהווים רקע ונגלים לעיננו רק במבט שני.
המעצב מתעסק בתחום ייצור פרליני שוקולד יקרים, יינות ועיצוב הבית.


קצת על גיל:
גיל נויהאוס עשה את צעדיו הראשונים בתעשיית התכשיטים לפני כעשרים שנה. בהן למד עיצוב תכשיטים בשוויץ, חזר ארצה והקים את המותג שבמרוצת השנים הפך לבינלאומי ומונה, נכון להיום שבע חנויות בפריסה עולמית. לפני כשלוש שנים, בחר בו מגזין Vogue Jewellers לאחד מעשרים מותגי התכשיטים המובילים בעולם.  בהתאם, בין לקוחותיו נמנות שרון סטון, אומה תורמן, מדונה, ג'ודי פוסטר, ונסה פארדי, ניקול קידמן, כריסטינה אגילרה, ואף מייקל ג'קסון המנוח.

על הקולקציה:
כמו תמיד, המוטיב הכי בולט הוא ההשראות מהים, הקולקציה "Sea Art", מורכבת מאלמנטים טבעיים נדירים אשר מקורם במעמקי האוקיינוס.
קולקציית הקונכיות של Neuhaus ידועה בכל העולם בתחכומה העיצובי, השנה, הקונכיות שהשתמשו בהן זכו לעיטור של זהב ויהלומים ובעיקר של אבני חן צבעוניות והפכו לסימן ההיכר של Neuhaus. בנוסף, יש בה הרבה קולרים לצוואר ומחרוזות פנינים בגוונים שונים שמשלבות בתוכן סוגים שונים של בדים. התוצאה הסופית שמתקבלת היא הטבע בהתגלמותו המרהיבה, שהלבשנו עליו מעין חליפה – זהב, אבנים וכל טוב.
בהיסטוריה האדם תמיד ראה בקונכיות תכשיט אך רק כעת נוצרה היכולת לשלב זהב ולשבץ יהלומים ואבנים יקרות באותן יצירות מופלאות של הטבע.
כל הפריטים בקולקציה משלבים בין קונכייה טבעית, זהב 18 קראט יהלומים ו/או אבנים חצי יקרות.
הרצון לשלב בין כל אהבותיו ( הים, עיצוב, אופנה וחדשנות) הובילו את גיל למקום של כבוד בענף.

כמו כן השנה תוצג קולקציית השעונים המרהיבה six time zone לגברים ולנשים שלראשונה הקולקציה תוצג עם רצועות ובצבעים שונים בעיקר מולטי קולר שניתן להחליפן באופן עצמאי. קולקציית תכשיטים שונים- עגילים, צמידים, טבעות של זהב ורוד, שחור ולבן עם שילוב אבני וספיר , אמרלד, כחול צהוב ואורנג׳ הכל במגמת המולטי קולר המאפיין את הקולקציה . בנוסף לכך תציג חברת Neuhaus קולקציית ״קולרים״ וצמידים אופנתיים שחוברים את הצוואר או את הזרוע בשילובים של מולטי קולר ושיבוצי יהלומים ואמרלדים..
" Neuhaus " שומר על ייחודיות ומציג כל פריט למכירה פעם אחת בלבד. הקולקציה ממוספרת עקב העבודה שבכל פריט מקולקציית " Neuhaus " משולבים אלמנטים מהטבע לא תוכלו למצוא טבעת, צמיד או זוג עגילים מרהיבים זהות לחלוטין אחד למשנהו.

הנגשת הקולקציה:
נויהאוס מספר על כוונותיו להרחיב את המותג ולהנגיש אותו, ולצורך כך יושק בקרוב אתר שניתן יהיה לרכוש דרכו קולקציה זולה יותר שפריטיה ימכרו ב -2,000 ש"ח ומעלה.
המגמה של " Neuhaus " היום היא להביא קהלים שונים ולא להתמקד רק בקהל הוותיק והמוכר שיכול להרשות לעצמו לרכוש כל דבר, אלא לשים את החותמת הייחודית שלנו גם על מוצר נגיש בהרבה.

לדברי גיל, הטרנדים שנראה בקיץ 2017 הם קולרים, צמידים רחבים, צמידי זרוע ומגמה של זהב ורוד.

נקודות מכירה:

Neuhaus תכשיטים | לתיאום פגישה מראש 03-6299962


Tel Aviv Boutique
75 Bograshov St.
Tel: +972 3 629 9962

Eilat Boutique
Princess Hotel
Tel: +972 8 637 1616

Jerusalem Boutique
10 King David St.
Tel: +972 2 623 0766

Cyprus Boutique
Patsalos House










תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה