קולקצית גלי אביב קיץ 2017!

הגעתי לאירוע ההשקה של קולקצית  אביב קיץ 2017 של גלי – רשת הנעליים של ישראל. במותג השיקו גם את הקולקציה החדשה ,. האירוע התקיים במסעדה  אשר ממוקמת בתל אביב המקום משרה אווירה נינוחה ואוכל טעים,
 המעצבת הראשית של גלי הציגה לנו  את הקולקציה וחלקה איתנו את הטרנדים החמים לימי הקיץ. אז, מה ראיתי ? קולקציה מגוונת ועשירה ומושפעת מהטרנדים העולמיים. צבעים וטקסטורות: מתכתי, מטאלי חם,  בדי קטיפה ומבריקים, צבעוניות  בשילוב נגיעות צבע , לצד בדי הקטיפה שנמצאים במחלקת הנשים והילדים, לצד בדי החבל והקשירות שמגיעים מעולם הים  ,”Young”, סגנון ספורטיבי, מגפוני  בחיתוכי לייזר וכמובן, נעלי סירה שטוחות או על עקבים. מה שהכי אהבתי שהמון נעליים שנראות כבדות מרחוק ממש קלות והכי כייף לנעול נעל כזו ללכת עם ולהרגיש בלי כאילו לרחף באויר. ממש כייף לנעול נעל כזו כשאת המון זמן מטיילת ועומדת על הרגליים! לנכד שלי רכשתי נעלי ספורט  של גלי בתחילת החורף  וזה הזמן להתחדש עם נעליים חדשות לחג.





קולקציית הבנים של גלי, מקבלת השראה מעולם הספורט והטיולים ולצד זה מהעיר והאורבניות.

קבוצת ה- Sport

ההשראה לקבוצה זו שאובה מעולם הספורט וכוללת מגוון נעלי ספורט של מותגים מגוונים, ביניהם: יומברו, דאנלופ, שלזינגר, אטלטיקס, אל איי גיר, נעלי ספורט בעיטורי דמויות דיסני ועוד.


בנוסף, קבוצת נעלי קט רגל עשירה וצבעונית, המאופיינת בפקקים מעודנים בסוליות הנעליים למניעת החלקה בעת משחק כדורגל, המתאימה גם לשימוש יומיומי, למראה ספורטיבי עדכני.

קבוצת ה-City  
הכלאה בין נעל ספורט אורבאנית לבין סנדל מאוורר, היוצרת סנדלים ספורטיביים מאווררים במראה אופנתי ושיקי, לצד נוחות ואווריריות .

בקבוצה דגמים המשלבים סוליות פולאוריטן ספורטיביות, עם רפידות מרופדות לגמישות מלאה, בשלל דגמים המתאימים לכל מבנה כף רגל .





בקבוצה זו סנדלי האש פאפיס לבנים וגם לגברים –גמישים מאוד עם רפידות עור, השומרות על קרירות ומנדיפות  זיעה ומצוידות בבטנת לייקרה נעימה ורכה, בצבעים קלאסיים של כחולים גווני חום וירוק ושחור.





הקולקציה שואבת השראה מעולם הבוהו-שיק בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי קז'ואל, לצד מבחר עשיר של סנדלים  בחיתוכי לייזר.לאביב

הצבעים החורף הם צבעי אדמה עשירים ובנוסף, ניתן למצוא גם את צבעי  החורף הקלאסיים כגון שחור וכחול. קטיפה 







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה