פאזל מהחיים!




סיפור אנונימי
מדען אחד חי מודאג מבעיות העולם, והיה נחוש בדעתו למצוא להן פתרון. הוא עבד ימים ולילות במעבדה שלו כדי למצוא תשובות לספקות שהציקו לו.
יום אחד, בנו בן ה – 7 פלש למקום ההתבודדות שלו, נחוש בדעתו לעזור לאביו בעבודתו.
המדען, מוטרד בגלל ההפרעה ניסה לשכנע את בנו ללכת לשחק במקום אחר. כשראה שזה בלתי אפשרי, חיפש משהו שיספק לילד תעסוקה ויסיח את דעתו.
הוא הוציא מחוברת שמצא דף עם מפת העולם, גזר אותה לגזרים קטנים, נתן לילד גם נייר דבק ואמר לו: "אתה אוהב פאזלים, נכון? הנה לפניך עולם מפורק וגזור לגזרים, נראה אם אתה יכול לתקן אותו".
המדען היה בטוח שבנו יהיה עסוק במשימה ימים רבים, אבל לאחר שעה שמע את בנו הקורא לו: "אבא, סיימתי. הצלחתי להרכיב את כל הפאזל".
האב לא האמין. לא ייתכן שילד בן שבע, שמימיו לא ראה את מפת העולם יוכל להרכיב אותה מחדש.
להפתעתו, הילד הרכיב את הפאזל באופן מושלם. כל החתיכות היו במקומן.
"לא ידעת איך נראה העולם", אמר האב לבנו, "איך הצלחת?"
"אבא", אמר הילד, "אמנם לא ידעתי איך נראה העולם, אבל כאשר תלשת את הדף מן החוברת, ראיתי בצידו השני תמונת אדם. כשנתת לי לתקן את העולם, ניסיתי, אבל לא הצלחתי. זה היה הרגע בו נזכרתי בתמונת האדם מן העבר השני. הפכתי את כל הגזרים והתחלתי לתקן את האדם, שאני יודע איך הוא אמור להיות.

כשהצלחתי לתקן את האדם, הפכתי אותו וראיתי שהצלחתי לתקן את העולם".


לכבוד יום העצמאות בואו יחד איתי להרכיב מחדש את ארץ ישראל המפורקת לחלקים קטנים של עדות מנהגים גזענות  צבעים שונות וחוסר שלמות בואו יחד איתי נרכיב את ארץ ישראל . שתהיה לנו ארץ אחת שנהיה סבלנים כלפי השונה מאיתנו. נאהב כל אדם  בזכות עצמו. יחד נרכיב את ארץ ישראל השלמה.



חברת ישראטויס משיקה לקראת יום העצמאות סדרת משחקים פרי פיתוחה המשלבים את נופי הארץ. המשחקים "כחול לבן" מיוצרים בארץ.

פאזל מפת ישראל – פאזל איכותי וצבעוני
של מפת ישראל, המכיל 84 חלקים. באמצעות הרכבת הפאזל יכירו הילדים (והמבוגרים) את מפת ישראל, את שמות הערים והיישובים הכתובים באותיות ברורות ומנוקדות, מדינות שכנות וימים.
בפאזל מופיעות תמונות נוף קטנות מערים מרכזיות, ומופיעים בו גם סמל המדינה והדגל. 
המארז כולל בנוסף גם פוסטר של מפת ישראל לתלייה.
 את הפאזל ניתן להשיג במהדורה עברית ובמהדורה אנגלית.
מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪.

משחק קלפים רביעיות 'ישראל' – משחק רביעיות קלאסי, העוסק בערים ואתרים בישראל. קלפי המשחק מכילים תמונות מרהיבות של מקומות, נופים ואתרים שונים בישראל. המשחק דו לשוני - עברית-אנגלית. המשחק מכיל 40 קלפים איכותיים וצבעוניים.
במשחקי הקלפים ניתן למצוא תמונות מרהיבות מנופי ארצנו החל מהבניאס בצפון ועד ריף הדולפינים באילת. כשבתווך מככבים הרכבל והכרמלית בחיפה, גשר המיתרים והרכבת הקלה בירושלים, מגדלי עזריאלי והמשכן לאומניות הבמה בתל אביב ועוד ערים ואזורים רבים.
באמצעות המשחק יכירו הילדים אתרים וערים בישראל, ילמדו על ארצנו בצורה חווייתית וכייפית, בנוסף משחק הרביעיות הוא משחק רב גילאי ולכן הוא מומלץ מאוד לפיתוח הקשר החברתי בין ילדים בכלל ובין הורים וילדים בפרט.
משחק קלפים רביעיות 'ירושלים' משחק רביעיות קלאסי, העוסק באתרים בירושלים. כעת, ברוח התקופה וחגיגות ה-50 שנה לאיחוד ירושלים, יוכלו הילדים להכיר דרך המשחק, מקומות ואתרים שונים בעיר ירושלים.
המשחק מכיל 40 קלפים איכותיים וצבעוניים. המשחק דו לשוני - עברית-אנגלית

מחיר מומלץ לצרכן של כל אחד ממשחקי הקלפים: 24.90 ₪.

כל המוצרים הם פיתוח ישראלי כחול לבן ומיוצרים בארץ!


להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה