מוצרי עץ טיק בורמזי לאמבט מבית "תותחני"


מכירה מתצוגה בבית תותחני



INLE חברה איטלקית מאזור הדלומיטיים באיטליה, המתמחה בייצור מוצרי עץ טיק בורמזי לאמבט. מיוצר מחומרים איכותיים ובעבודה מדויקת. זוהי יצירה אקסקלוסיבית, העוברת בדיקות ובחינות מדוקדקות. לכל דגמי INLE המיוצרים ו/או משווקים מוענקת אחריות של 5 שנים.

הייצור מאופיין תמיד באיכות החומרים והרכיבים בהם נעשה שימוש. "טבעיים" כמו העץ הנבחר לייצור. המוצרים של INLE מיוצרים מעץ טיק עבה המוקשח בתנור באמצעות הבאת תכולת לחות העץ לרמה של 11% (±2%). הם מורכבים מבלוקים ומוצרים טרומיים מוגמרים למחצה, המשולבים זה בזה ומעובדים בתהליך אקסקלוסיבי המבטיח חוסן ועמידות בסביבות חמות ולחות. עץ הטיק הבורמזי בו נעשה שימוש, מאופיין בסיבים המשתנים בהתאם לתאורה וזווית הצפייה: תכונה זו היא אופיינית לעץ ומדגימה את תכונותיו המובחנות, ייחודיותו ומקוריותו. מהותו מבטיחה תחזוקה קלה והוא מומלץ במיוחד למוצרים איכותיים, בהם נדרשת עמידות גבוהה למים. תכונותיו העיקריות הן: קשיות מספקת, יציבות מבנית מתמדת, אטימות לנוזלים ויופי.
 
בעזרת ניסיונה הרב באומנות "בדור השלישי", INLE Ambiente היא סמל למצוינות באזור התעשייה של קאדור. תודות למערכות עיבוד העץ בהן נעשה שימוש – חלק מהן מוגנות בפטנטים – INLE Ambiente יכולה להציע מוצרים ייחודיים, יצירתיים וגמישים לשוק המתוחכם יותר: לא רק מוצרים טבעיים וידידותיים לסביבה אלא אף עדינים ונעימים, המסוגלים ליצור אווירה וסביבה מיוחדות.
המוצרים של INLE, עם עיצובם המוביל ושיטות עיבודם, בנוסף לנוחות והשימושיות, מייצגים דרך אישית ומותאמת של ריהוט משלים. הפילוסופיה של INLE מבוססת על המרדף הזהיר והמתמיד אחר צורות וחומרים ועל המיקוד המתמיד במוצר והסגנון האיטלקי, על מנת להציע פתרונות טכניים ומעוצבים בסטנדרטים גבוהים של איכות ועיצוב מודרני.

אמבט רחצה
אמבט רחצה עם מבנה בצורת שברים ומפרקי טיק בעובי סביר, וליבת יריעות מתכת עמידה במים. האמבט בנוי ומחובר בטכניקת "finger joint" בתהליך מיוחד הפועל על צורה, מרחב ונטייה של מפרקים בודדים ומבטיח עמידות, יציבות ואטימות של המוצר. עיצוב מודרני ותוצאה אסתטית יקרה, הניתנים להתאמה עם ברזי עמוד או קיר (אינטרפוץ). ניתן להתקין דפנות באמצעות שימוש בערכה. בסוג זה של אמבטיות רחצה יש תמיד צורך בפתח הצפה (יחידת ניקוז כלולה). האמבט משתמש באטם ניקוז STOP-GO (פתיחה/סגירה ידנית לגרסאות בעלות ניקוז חופשי). דגם rangon  

מחיר מחירון: 92,658 ₪ מחיר מתצוגה : 75,000 ש"ח

כיור רחצה תלוי
כיור רחצה תלוי מעוצב, בטיק בורמזי מפוסל, עם כיור בודד או כפול אובאלי ושקוע ודפנות מחוברות. הכיור בנוי מבלוקים טרומיים, המחוברים בטכניקת "finger joint" ומאופיין בעיצוב חדש וייחודי. כיור רחצה ללא פתח הצפה וללא פתחים, ניתן להתאמה עם ברזי עמוד או קיר (אינטרפוץ) או ברזים להתקנה על שפת הכיור (עם קדחים לפי דרישה). משתמש בניקוז GO כולל אטם עגול (פתוח תמיד). תושבות נסתרות לתלייה על הקיר. האטם והניקוז כלולים במחיר.

כיור רחצה עומד
כיור רחצה עומד מעוצב, בטיק בורמזי. הכיור בנוי מבלוקים טרומיים, המחוברים בטכניקת "finger joint" ומאופיין בעיצוב חדש וייחודי ללא פתח הצפה. ניתן להתאמה עם ברזי עמוד או ברזים להתקנה על שפת הכיור. משתמש בניקוז GO כולל אטם עגול (פתוח תמיד).
מחירים:

דגם SARY        מחיר מחירון – 15,253₪   מחיר מתצוגה: 10,800 ש"ח


INLE ידידותית לסביבה
כשחדשנות ופתרונות לשיפור הנוחות והארגונומיות במוצריה הן בראש מעייניה, משימתה של INLE היא להשתמש בחומרים טבעיים הניתנים למחזור.
העץ בו נעשה שימוש מגיע מחברות התומכות בתכניות ייעור מתמידות; השמנים המשמשים לציפוי נמרחים ידנית ומכילים שמני פשתן, קיק וחמניות עם חומרים מינרליים (בלתי רעילים ונטולי עופרת), ואינם משחררים חומרים מזיקים לבני אדם או הסביבה. עם המותג INLE, מוצרים לאורך זמן מיוצרים היכן שצורה, שימושיות, עיצוב, נוחות, איכות וחיים מובעים בשילוב של ייחודיות, אלגנטיות ויוקרה.


להשיג ב"בית תותחני" ראשון לציון אליהו איתן 24     03-9513378  בתאום מראש

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה