יולדת יקרה זה בשבילך!

ימים ספורים לאחר שילדתי את בתנו הראשונה, חזר משה, בעלי, לעבוד.
סיפור סטנדרטי, אני יודעת. ובכל זאת, ערב לפני, הרגשתי שעולמי חרב עלי.
מחר כשאתעורר בבוקר, אחרי פחות משבוע מאז שילדתי, כשאני עדיין חלשה פיזית, אחרי לילה של הנקות עם תינוקת חדשה, אשאר לבדי  לא יכולתי לחשוב על כך. אין מצב  ארזתי והלכתי לחודש לאימי שתעזור ותתמוך בי.

.
 
אני הבת הבכורה לאימי והבת שלי נכדה ראשונה. וזה קרה לפני 30 שנה . לא אינטרנט לא טלפונים לא פורומים כלום בודדה במערכה. לבד לבד התרגלתי לרעיון וללמוד איך להיות אמא לאט לאט.
נכון, יש לי דודה שאמורה לקפוץ לקראת הצהריים ולעזור עם הארוחה.
נכון, בערב הוא יחזור, וגם ההורים  כאן.

אני לא רוצה אותם. רוצה אותו. את משה שלי.
זה שבחרתי לחלוק איתו את הרגעים המשמעותיים בחיי.
ואיך תקראו לעכשיו אם לא רגע משמעותי?…
את בבית לבד . נשארת עם תינוקת שנרדמה משעמם ואת לא מוצאת את עצמך. ואם זו לידה ראשונה יש לך מלא שאלות לשאול ואולי אין מספיק חברות כי רק עכשיו נכנסת למעגל המשפחה. ולכן אני רוצה לספר לך על מקום מקסים. שיתן לך את התמיכה השאלות החברות שתכירי במהלך חופשת הלידה איזה כייךף שיש את המקום הזה שלא היה לי לפני 30 שנה. היום בתור סבתא ממליצה לבנותי ולחברותיהם ללכת להנות מבוקר של כייף יחד עם התינוק החדש שנכנס למשפחה.

נמלצ'יק - הבית להורים טריים בחופשת לידה
מתחם פופ-אפ חדש וייחודי בנמל תל-אביב היוצר תוכן עבור הורים טריים ותינוקותיהם. המקום יציע מגוון פעילויות, סדנאות, משחקים והרצאות.

ביום ראשון , 26 לחודש מרץ, יושק בנמל תל אביב "נמלצ'יק"- מתחם פופ אפ שיספק תכנים והפעלות להורים ותינוקות תושבי תל אביב הנמצאים בחופשת לידה. המתחם ביוזמת חברת "אתרים" האמונה על ניהול ופיתוח רצועת החוף תל אביב – יפו, מיועד לפעוטות מגיל לידה ועד גיל זחילה ומוצע להורים הטריים בלבד. נמל תל אביב ידוע כמוקד משיכה למשפחות וילדים בזכות הנגישות שלו, האוויר הצח, קרבתו לים ומקומות הבילוי הפתוחים מהבוקר. מעתה יוכלו ההורים בחופשת הלידה ליהנות גם מתכנים והפעלות שהם רלוונטיים לחוויית ההורות הטריה: סדנאות ,משחקים והרצאות שתכנם הונגש והותאם במיוחד לצעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם ההורות, בין הפעילויות המוצעות לקהל הרחב: סדנאות, ליווי התפתחותי, שיקום גופני לאחר לידה, הנקה ותזונה ראשונה, שינה, תינוקות ועוד.
מחיר הכניסה לנמלצ'יק הוא סמלי: 15 ש"ח בלבד ולמחזיקי כרטיס העיר "דיגיתל" ב-5 ₪.
הפעילויות יתקיימו בביתן 14 באזור יריד המזרח בנמל, רחוב התערוכה 3, מול גלידת מונטנה


בימים ראשון, שלישי וחמישי, בשעות 10:00- 14:00.








נמלצ"יק נמצא בנמל תל אביב.


אני לא מבינה איך אפשר להתעלם מהקושי הזה שמוטל כעת על היולדת הטריה. ועליה לבדה.
לא לכולן יש מעגל תמיכה, לא לכולן יש אפשרות לקבל עזרה בתשלום או לא בתשלום. לפעמים העזרה היחידה מגיעה מהבעל. ובתוך כמה ימים גם זה נגמר.

ועם כל הרחמים העצמיים… כואב לי גם עליו. אני לא יכולה לדמיין אפילו איך זה מרגיש "לשלוף" את עצמך מהחוויה הזאת של לידה ותינוקת חדשה, לקום בבוקר, לצאת מהמיטה המשפחתית, להתגלח, לעלות לרכבת ולהתייצב במשרד…בואי להנות מבוקר קסום במקום יש סדנאות  ופעיליות כייפיות בתשלום סמלי 15 שקל לשעת כיף מוזמנת ותבואי עם חברות.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה