שולחן החג הישראלי

תערוכת "ריהוטים 2017" ודן דיזיין סנטר גאים להציג מיצב ייחודי:
שולחן החג הישראלי''


13 שולחנות חג ערוכים שעוצבו על ידי מובילי דעה המעניקים ביטוי לחוויית האירוח בישראל

אסי עזר ורותם סלע - פרזנטורים דן דייזין סנטר, רות סירקיס, שף אסף, יעל גולדמן, שף אסף גרניט, ירון מינקובסקי, שף שאול בן אדרת, דנה פאן-לוזון, , שף יוסי שיטרית, שף חוסאם עבאס,  שף אבי ביטון,
רונית יודקביץ ואשלי וקסמן בקשי,
כולם נרתמו להשתתפות במיזם שייעודו תרומת פינות אוכל לעמותות המפעילות בתים חמים לאוכלוסיות נזקקות

המיצב יוצג במתחם דן דיזיין סנטר החל מה- 20 בספטמבר ועד ה-30 אוקטובר
לאורך תקופה החגים


ריהוטים 2017, תערוכת העיצוב והריהוט המובילה בישראל מזה 39 שנים, בשיתוף עם מתחם דן דיזיין סנטר, משיקים את 'שולחן החג הישראלי': מיצב שולחנות ייחודי, הנותן ביטוי רחב לחוויית האירוח הישראלית .

המיצב יתפרס על חללי מתחם דן דיזיין סנטר ויוצג לקהל לאורך חגי תשרי, החל מה- 20 בספטמבר ועד ה- 30 באוקטובר.

שלל מובילי דעה נרתמו למיזם, שבצידו תרומה חברתית. יחד עם נבחרת של מעצבי פנים מבית הספר לעיצוב אולטימה הם יצרו שולחנות קונספטואלים, כל אחד על פי רעיונו וטעמו האישי, באופן שמשקף את השולחן הישראלי שלהם: אסי עזר ורותם סלע, חברים לקמפיין האחרון של דן דיזיין, יצרו "שולחן חג עם חברים", המזמין ארוחה באווירה פתוחה ולא מחייבת; שף שאול בן אדרת עם "כשטוסקנה ורומא נפגשות בשולחן", לוקח את המבקרים לארץ המגף; רות סירקיס יצרה שולחן חג בהשראת ספרה הידוע משנות משנות ה-70 "מהמטבח באהבה"; דנה פאן-לוזון יצרה שולחן חג שמסמל את כל שחסר לה בשלוש השנים שגרה בחו"ל עם בעלה - שחקן הכדורגל גיא לוזון; השף חוסאם עבאס, שף מהמגזר הערבי ומעצבת הפנים הדתיה שרית אשכנזי יצרו יחדיו שולחן באופי ערבי גלילי בשילוב סממנים יהודיים מסורתיים, בקריאה לשלום, כבוד הדדי והרמוניה.
המיזם, מתחבר לקונספט המרכזי המוביל את תערוכת ריהוטים השנה, שיעמוד בסימן ה'בית הישראלי קווים לדמותו' – בהובלתו של המעצב עמית ישראלי. התערוכה המתקיימת מידי שנה בחול המועד סוכות בגני התערוכה, היא מייסודו של איגוד תעשיות העיצוב והריהוט בישראל, והיא מאגדת כ- 120 מציגים שונים בתחומי העיצוב והריהוט. זהו האירוע המוביל של הענף, המתקיים במהלך חול המועד סוכות.















תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה