בורמזי אצלי במקלחת !

חדר אמבטיה אלגנטי ואופנתי מעץ טיק בורמזי




ב"בית תותחני" בראשל"צ
מכירה מיוחדת מהתצוגה לרגל שידרוג האולם

חברת "תותחני אינווסטמנט" מתמחה ביבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט של המותגים המובילים והיוקרתיים בעולם. בימים אלה שוקדת החברה על הרחבת ושיפוץ אולם התצוגה המעוצב ומציעה למכירה פריטים יוקרתיים וייחודים במחירים אטרקטיבים ובהנחה משמעותית
בבית תותחני למכירה אמבטיה אלגנטית, כיורים ואגניות אופנתיים מעץ טיק בורמזי של חברת INLE חברה איטלקית מאזור הדלומיטיים באיטליה, המתמחה בייצור מוצרי עץ טיק בורמזי לאמבט. שילוב טרנדי במקלחות יוקרה עם סוג העץ הכי מומלץ לאמבט שמיוצר מחומרים טבעיים, בעבודה מדוייקת , החברה מעניקה אחריות של 5 שנים.
המוצרים של INLE מיוצרים מעץ טיק עבה המוקשח בתנור באמצעות הבאת תכולת לחות העץ לרמה של 11% (±2%). הם מורכבים מבלוקים ומוצרים טרומיים מוגמרים למחצה, המשולבים זה בזה ומעובדים בתהליך אקסקלוסיבי המבטיח חוסן ועמידות בסביבות חמות ולחות

עץ הטיק הבורמזי בו נעשה שימוש, מאופיין בסיבים המשתנים בהתאם לתאורה וזווית הצפייה: תכונה זו היא אופיינית לעץ ומדגימה את תכונותיו המובחנות, ייחודיותו ומקוריותו. מהותו מבטיחה תחזוקה קלה והוא מומלץ במיוחד למוצרים איכותיים, בהם נדרשת עמידות גבוהה למים. תכונותיו העיקריות הן: קשיות מספקת, יציבות מבנית מתמדת, אטימות לנוזלים ויופי.

אמבטיה: דגם rangun  החל מ- 75,000 ₪

כיור רחצה מעוצב, בטיק בורמזי מפוסל, עם כיור בודד או כפול אובאלי ושקוע ודפנות מחוברות.

מחיר החל מ-6,500 ₪ לדגם sittwe

אגנית: החל מ-6,800 ₪

עוד בבית תותחני, ברזי נירוסטה ואביזרים יוקרתים לאמבט MILANO     MGS  מגוון ברזי המטבח והאמבטיה המינימליסטיים, ראשי המקלחת, ברזי מילוי האמבטיה והאביזרים של MGS, המרוחקים מהתקן התעשייתי של ציפוי פליז ליצירת גימור מוברש או מבריק, מעוצבים תוך שימת דגש מרבי על פרטים ומשלבים את הנירוסטה האיכותית ביותר בעולם! מוצרים העשויים 100% נירוסטה ניתנת למיחזור. הברזים, העשויים נירוסטה, היגייניים ביותר והם אחד מהברזים הבודדים המאושרים ע"י קרן הסניטציה הארצית (NSF),בארה"ב הגוף העולמי המוביל לבטיחות וגהות. בניגוד לחומרים אחרים, כגון פליז, המצריכים שטיפה על בסיס מים לעמידה בהצלחה במבחני ה-NSF, הרכב הנירוסטה טהור לחלוטין, ומבטיח שעופרת או חלקיקים רעילים אחרים לא יחדרו למי השתייה.
מחיר החל מ-3250 ₪

דגם BOMA (בתמונה המצורפת) ברז נירוסטה ניתק מן הבסיס, מסתובב 360 מעלות. עיצוב מעודן. הפעלה חזיתי נוחה. מתאים לכיורי אי וכיורי שירות. ניתק מהבסיס. דגם מט  ש"ח3732 ,מבריק 4098 ₪
המטבח השטוח מ"בית תותחני" אסטטיקה ופונקציונאליות
עם משטחי נירוסטה של BARAZZA  תנורים, כיריים וכיורים במראה שטוח
יחד יוצרים משטח מותאם וייחודי בקו ישר – שטוח,עם אלמנטים מונמכים שתולים

משטחי הנירוסטה של BARAZZA  חיבור של עיצוב ופונקציונליות, פתרונות עיצוביים בהתאמה אישית. פרויקט העיצוב של משטחי הנירוסטה נוצר ב- BARAZZA  כמענה לדרישות מיוחדות של מידות, סידור וארגון ואפשרות להפוך את המטבח האישי שלך למעבדה יצירתית לניסוי, עם סגנון אופנה חדש ומאפיינים פונקציונליים.
ל-BARAZZA , ישנה היכולת ליצור "הלבשה" אינסופית בצורות שונות, בעוביים ובגימוריי נירוסטה שונים בכל משטח נירוסטה בהזמנה מיוחדת, תוך שימוש במומחיות, באומנות ובחדות הטכנולוגיה לשימוש הטוב ביותר. האלמנטים כמובן, הם אינטגרליים עם משטח הנירוסטה. פתרונות העיצוב הבלתי רגילים, באים לידי ביטוי בשילוב אביזרי הבישול והרחצה והתוצאה – גימור אישי וייחודי. BARAZZAמשתמשת בנירוסטה 304AISI  המכילה רמה גבוהה של כרום וניקל, חומר מעולה במונחים של חוסן והיגיינה. לצד הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ליצירת כיריים, תנורים, כיורים וברזים המיועדים למטבחים הבייתים. בזכות הפתרונות העיצוביים והייחודיים, BARAZZA  נהנית משיתוף פעולה עם מיטב יצרני המטבחים היוקרתיים והמובילים בעולם. BARAZZA משתמשת אך ורק בנירוסטה הגבוהה ביותר לייצור משטחים. AISI304 שהינה מוגנת מפני היווצרות קורוזיה, הגיינית ביותר ונשמרת לאורך זמן. 4 סוגי גימורים מפוארים לבחירה: סאטן. מט, וינטאג', מראה
משטחי נירוסטה FUSION מבית BARAZZA
קטלוג BARAZZA  2016, מציע סדרות שלמות של התאמות מוצרים מעוצבים ונגישים מאוד וכן, מתופעלים בקלות ע"י המשתמש. קטלוג זה אידיאלי לבחירת סדרת המוצרים כ"חליפה" המתאימה לך הלקוח, בשימוש היום-יומי עפ"י בקשתך לתפעול הטוב ביותר במטבח האישי שלך. ע"י צירוף וחיבור של רכיבי הבישול והשטיפה, יחד עם גימורים מותאמים ומידות, כך שמתקבל פתרון הרבה יותר אקסלוסיבי, חדש!!!
משטחי נירוסטה FREE FUSION-B     מבית BARAZZA עובי משטח 6 מ"מ
ניתן להתקנה מעל כל סוג של משטח קיים!!!
התכנית המודולורית של ה- FREE FUSION-B   מאפשרת התאמה אישית מקסימלית של המשטח וכאמור התקנה מעל כל סוג של משטח קיים.  בהתאמה לקונספט השטוח סדרת FREE -B   של תנורים, כיריים וכיורים. שילוב של אסתטיקה ופונקציונאליות.
משטחי נירוסטהLAB FUSION מבית BARAZZA עובי משטח 1 מ"מ
ניתן להתקנה מובנית (עם שפה שטוחה) להשגת התיישרות בקו המשטח הקיים.
העיצוב של שיטת ה LAB FUSION שם נירדף לאלגנטיות ומקצועיות. הלקוח, יכול לבחור בין מבחר סוגים של כיריים LAB – הכירים השטוחות והשקועות בעולם !!!יחד עם כיורים ישרים וליצור משטח מותאם וייחודי עם אלמנטים מונמכים שתולים בהתקנה שטוחה או בהתקנה עליונה.
האלמנטים של הבישול והשטיפה מתיישרים ומסתדרים בשורה אחת, בקו אחיד ומאפשרים "החלקה" של רשתות הנירוסטה ומשטחי החיתוך. כל זה, מתחבר ומסכם את השימושיות והתועלתיות ונותן לך קלות בניקיון המשטח.סדרת מוצרי LAB מודלרית וגמישה, בסגנון נקי וחיוני, בהתאמה למטבחים הפתוחים, משטחים שטוחים.
להשיג ב: חנויות המטבחים המורשות ע"י היבואן. טלפון לברור חנות מורשית:03-9513378
חברת "תותחני אינווסטמנט" המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט של המותגים המובילים בעולם בשוק המטבחים היוקרתיים בעולם, במגוון סגנונות בטכנולוגיה מתקדמת של טובי המעצבים והמותגים. החברה הינה המשווקת הרשמית בישראל של המותגים הר"מ: BARAZZA : חברה איטלקית ידועה המתמחה בייצור כיריים, כיורים, תנורים, משטחי נירוסטה בהתאמה אישית ללקוח ועוד. MGS MILANO יצרנית ברזי נירוסטה ואביזרים יוקרתיים למטבח ולאמבט FRECAN  הקולטים הייחודיים, מחשבה יצירתיות וטכנולוגיה. ARTINOX חברה איטלקית המתמחה ביצור כיורי טיטניום למטבח ועבודות נירוסטה מיוחדות IRINOX מקררי יינות, מכונות מים וסודה, מכונות להקפאה עמוקה ועוד WESCO  מותג גרמני לפחי אשפה בהתקנה שטוחה. INLE חברה איטלקית מאזור הדלומיטיים באיטליה, המתמחה בייצור מוצרי עץ טיק בורמזי לאמבט





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה