אצלי הלימון פורח !

לנקות בקוויק

שחקן חדש בקטגוריית טיפוח הבית:

"קוויק"- סדרת מוצרים לניקוי מהיר ויעיל מבית ניאופרם מוצרי צריכה

 איזה כייף לנקות משטחים במטליות הרכות הריחניות והכי חשוב מטליות גדולות יותר שלא מתכוצות ביד ובגלל זה לוקחים שנים שלוה יחד. פה אני שולפת מטלית אחת והיא מספיקה ונוחה לעבודה. המטליות רחניות בריח לימון . אני מאוהבת בריח הלימון ממש מרגיש ריח ניקיון באויר.





ניאופרם מוצרי צריכה, מרחיבה את פורטפוליו מותגיה ונכנסת לראשונה לקטגוריה חדשה - טיפוח הבית. החברה משיקה את מותג קוויק, הכולל סדרת מוצרים לניקוי מהיר ויעיל.

מגוון פתרונות יעילים לניקוי ברגע
בשלב הראשון יושקו מטליות לחות לניקוי וחיטוי כללי ומטליות לניקוי וחיטוי האמבטיה והשירותים. המטליות, לשימוש חד פעמי, מיועדות לניקוי וחיטוי יומיומי, הסרת לכלוך, שומן וכתמים ממגוון רחב של משטחים: רצפות, משטחי אמבטיה, משטחי מטבח ועוד, בצורה יעילה, מהירה ופשוטה המותירה ניחוח רענן של ניקיון.
בכל אריזה 50 מטליות לחות, עם מכסה לשמירה על לחות המגבונים לאורך זמן
ומניעת התייבשותם.

אילנית רוט, סמנכ"לית שיווק ניאופרם מוצרי צריכה מציינת כי ממחקרים שנערכו עלה כי הצרכנים כיום מחפשים פתרונות מהירים ויעילים, שיקלו על תהליך ניקוי הבית. "לכן בפיתוח המוצר, שמנו דגש על פיתרון מהיר ויעיל. בשילוב אסטרטגיית מחיר נגיש אנו יכולים להציע פיתרון אופטימלי לקהל היעד. בעתיד אנו מתכוונים להשיק מוצרים בעלי ערך מוסף, ייחודיים בקטגוריית הניקיון וחדשנים בשוק הישראלי. "

מחיר מומלץ לצרכן: 8.90 שקלים לאריזת 50 מטליות. מוצע בניחוחות לימון, פרחי בר, מנטה ולבנדר.

ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות ובחנויות הפרטיות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה