האימוג'י יוצא מהסמארטפון ומגיע לעולם החיתולים!







חדש מבייביסיטר: מהדורת מיוחדת של חיתולי אימוג'י


מיניסייט ייעודי יאפשר להורים להפוך את הבייבי שלהם לאימוג'י
האימוגי נהיה חלק בלתי נפרד מאיתנו לא מספיק לנו לראות אותו בכל הודעה בפייס ובטלפון לא מסתפקים בהם רק שם אנחנו אוהבים אותם אפילו כריות אימוגי יש לי בבית ועכשיו שמחתי לראות עוד אימוגי על חיתולי הילדיםץ הם ממש חמודים


בייביסיטר, מבית ניאופרם מוצרי צריכה, משיק מהדורה מוגבלת של חיתולים ומגבונים עם מגוון דמויות אימוג'י. מדובר בעיצוב חדש בקטגוריית החיתולים המאמץ את טרנד האימוג'י ומציע חיתולים עם מגוון הדפסים של דמויות האימוג'י והבעותיו האהובות והמוכרות, ובעיצוב אופנתי ועכשווי.

ענבר שולמן בריקמן, מנהלת תחום מוצרי תינוקות ניאופרם מוצרי צריכה מציינת כי טרנד האימוג'י כבר מזמן הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו וניתן למצוא מגוון חברות מסחריות שאימצו אותו כחלק מעיצוב המותג. "החלטנו להכניס צבע, עניין ופאן לעולם החיתולים, שבו כל החיתולים נראים פחות או יותר אותו הדבר, ובכך לספק להורים חוויה בשימוש ולאפשר להם להשוויץ בתינוקות שלהם המתרוצצים עם חיתול מגניב".

מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום בדיגיטל ובמיניסייט ייעודי שיאפשר להורים להפוך את תמונת הבייבי שלהם לאימוג'י אישי, אותו יקבלו על גבי מגנט ייחודי או כשלט לרכב.

אריזות חיתולי בייביסיטר אימוג'י ישווקו במהדורה מוגבלת, באריזות מעוצבות ברוח האימוג'י במידות 4, 4+ ו 5 ובמחיר של 24.90 שקלים. כמו כן, ישווקו גם אריזות שלישייה של מגבוני בייביסיטר אימוג'י צבעוניות במחיר של 11.90 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות המזון, בניו פארם ובחנויות נבחרות.

אודות חיתולי בייביסיטר
מותג בייביסיטר מציע חיתולים, מגבונים, ספריי החתלה ומגני מזרן לגמילה. חיתולי בייביסיטר מיוצרים בקו ייצור חדשני ובטכנולוגיה המתקדמת בעולם ומציעים חיתולים הסופגים ביעילות, הודות לפד אנטומי חדשני המכיל חומר ספיגה מתקדם ההופך נוזל לג'ל וכן אזני סגירה אלסטיות במיוחד הנצמדת לגב התינוק ומאפשרת אטימה מלאה.


מגבונים של בייביסיטר באמת הטובים ביותר לדעתי, מבחינת רכות ורטיבות הבד . נעים למגע של התינוק,אני יודעת שיש הרבה סוגים שם בחוץ, אבל אלו של בייביסיטר הם באמת בגודל הנכון, באמת במרקם הנכון והקרוב ביותר לנייר מאשר למשהו רטוב . ואפשר למצוא אותם במבצעים מצויניים בניו פארם.
המוצר החדש שבייביסיטר משיקה עכשיו, מציג גישה חדשה לנושא הטיפול בתפרחת החיתולים, עם שני יתרונות מובהקים של נוחות והגיינה; לא עוד שפורפרת עם קרם שמבחינתי המינוס האדיר הוא השאריות המעצבנות מתחת לציפורניים, בשפורפרת שנוטה לסדקים מהם נוזלת משחה, אלא טיפול על ידי התזה מבקבוק ספריי. קל, נוח, ומאפשר לעשות עבודה נקייה מבלי לגעת בעור התינוק שעלול להיות מגורה.
ממש נוח בבית, מחוץ לבית, כפתרון למעון או לגן. 
לספריי מרקם עדין והוא מותז ברכות על עור התינוק ומשאיר שכבת הגנה עם חומרים שעושים טוב לעור; מועשר באלוורה, שמן אבוקדו, חמאת שיאה ומכיל אבץ שלו יכולות ריפוי לבעיות עור שונות, ובכלל זה תפרחת חיתולים.
הספריי אינו מכיל פראבנים וחומרי ריח, והוא מתאים לשימוש יומיומי.
בקבוק הספריי מכיל 150 מ"ל -  כמות המספיקה בממוצע לכ- 200 החתלות, כך שהוא גם מאוד חסכוני.
למוצר כשרות בד"צ אגודת ישראל, הנותנת את אישור הבד"צ להשתמש בו גם בשבתות ובחגים.

מחיר הספריי כ- 30 ש"ח ועכשיו אפשר למצוא אותו במחיר השקה של 19.9 ש"ח.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה