אני יודעת מה אני רוצה!

לכבוד ראש השנה  הנתינה מקבלת זוית אחרת. החגים הבאים עלינו לטובה . נותנים את אותותיהם וזה הזמן לתת כל השנה אנחנו מקבלים. מתנות ניסים הפתעות רגעים קסומים . ועכשיו זה הזמן לתת. המילה נתן ניתנת לקראיה גם בצורה הפוכה מהסוף להתחלה. כשנותנים מקבלים.וכאן אני רוצה לספר לכם על משחקי ילדים ומבוגרים שלא פחות יהנו ממשחקי ההמשך ל"נתת קבלת". פה אתם דרך המשחק מגלים את עולם הילדים וכך מגששים על רצונותיהם וגם רצונותינו.משחקים מומלצים לחגים לשבתות וסתם יום של חול.
משחק המאפשר לילדים לברר מה הם באמת רוצים?


כששאלתי את ילדיי שהיו קטנים איך היה בגן או בבית הספר . הייתי מחכה לתשובה ויש רק שקט מהצד שלהם.שואלת שוב היה עונה לי כאילו עושה לי טובה היה בסדר ובזה נגמרה השיחה.פה גיליתי שיש במשחק הזה מין שיחה שמתפתחת לה ועולה על כל שיחה שניסיתי ליצור.על ידי משחק הקלפים הילדים מדברים ומגלים מחדש את רצונותיהם. יופי של משחקים ברמה גבוהה של איכות המשחק ההבנה הביחד שמחזיר אותנו לשחק כל המשפחה מסביב לשולחן. ממש כייף לשחק להנות ולגלות מה אניר רוצה. אנחנו דתיים וזמן איכות עם המשפחה זה בערב שבת מסביב לשולחן ובשבת גשומה וכשהחורף יורד זה הזמן למשחקי הקופסא .

מה אני רוצה  משחק מצחיק ומרגש של שאלות ותשובות

מה אני רוצה משחק המאפשר לילדים לברר מה הם באמת רוצים?   המשך למשחקי "נתת קבלת!" משחקים  עם ערך מוסף המעודדים תקשורת, אינטיליגנצייה רגשית, ערכים, רגשות, מודעות וכישורי חיים
מה אני רוצה לשחק? מה אני רוצה לאכול לארוחת ערב? מה אני רוצה לשנות בעולם? מה אני רוצה להבטיח ולקיים?
"מהרגע שילדים לומדים לדבר הם מנסים לבטא את רצונותיהם. אלא שלעתים גם הילדים וגם אנו, המבוגרים, מתקשים לנסח את הרצונות שלנו ואף להכיר בהם. המשחק "מה אני רוצה?" נועד לסייע למשחקים בו להכיר את רצונותיהם ולנסח אותם בבהירות.אני מאמינה שהיכולת לנסח את הרצון שלך, הן כילד והן כמבוגר, חשובה מאין כמוה, ומקווה שבעזרת המשחק, המשלב רצינות עם הנאה, דמיון וצחוק, יפַתחו המשחקים מודעות לרצונותיהם ולאופן ניסוחם". מיכל לאופר יוצרת המשחקים.
  • מסייע להכיר את הרצונות האמיתיים.
  • מפתח דמיון, יצירתיות וחשיבה מקורית.
  • מתאים לגיבוש חברתי ומשפחתי.
  • מפתח יכולת ביטוי וניסוח.
  • מטפח התבוננות פנימית.
המשחק מכיל 50 כרטיסיות וקוביה. מומלץ לגילאי 6+.
היכן משיגים?
להשיג בחנויות המשחקים והספרים וב http://www.michallaufer.co.il/
מחיר 59.90 ₪.
על  משחקי נתת קבלת!
סדרת "נתת- קבלת!", מאפשרת להטמיע בדרך של משחק וכיף עולם ערכים חיובי ומייצרת לילדים דיון על תכונות חיוביות ושליליות ומעשים טובים. עד כה יצאו  6 משחקי קופסא.
"מה אני רוצה?" מצטרף לחבורה בסדרה שהולכת ומתרחבת. המשחקים זוכים להצלחה גדולה, בקרב ילדים,הורים  אנשי מקצוע כמו מורים, גננות, פסיכולוגים, יועצות חינוכיות, מדריכות חברתיות ואף משמשים מורות  בתכנית "מפתח הל"ב" תכנית של משרד החינוך בבתי ספר יסודיים המתמקדת בטיפוח ערכים ומיומנויות חברתיות מיכל גם מעבירה  באמצעות המשחק סדנאות בנושא נתינה בבתי ספר, בגנים ובמוסדות שונים על משמעות הנתינה והערכים. פיתוח תוכן: נטע סילוני, עיצוב ואיור: גדי פוליטי.
לפרטים נוספים: מיכל לאופר 054-4584223 michal@michallaufer.co.il
http://www.blueskyresumes.com/blog/wp-content/uploads/2013/09/is320.jpgנתת-קבלת! משפחה של משחקים ערכיים

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה