לונדון כן מחכה לי!






קולקציית סתיו חורף 2016-17
שמחתי להכיר את מותג האופנה לונדון 88 שמחתי להכיר מקרוב לגעת למשש בד אכותי ונעים למגע,במחירים ממש סבירים והרעיון של צביעת המיכנס לאחר שנתפר ממש קסם לי להגיע לראות את המכבסה ככה מקרוב לראות את התהליך אולי בפעם הבאה אבקר שם ואסקר לכם את המקום.

לונדון 88 מותג אופנה לנשים, טרנדי ואופנתי המתמחה בייצור ועיצוב מכנסיים לנשים. המכנס ממש נוח ונראה ממש פצצה על הגוף הבד נעים למגע ונוח לזוז איתו גם שהוא צמוד לגוף וזה מה שחשוב. כי אנחנו כל היום נמצאות בתזוזה וחשוב שיהיה נוח להיות איתו המון שעות בלי להרגיש אותו על הגוף נדלקתי על המכנס של חברת לונדון 88..

האישה של לונדון 88 היא אישה ללא גיל, כאשר המכנה המשותף של כולן הינו הרצון להיות ייחודית במראה, בולטת, טרנדית, נשית ומחוברת לנוחות של עצמה.
המותג שומר על רמת איכות גבוהה ולא מתפשרת ומשתמש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות, אשר שם דגש על נוחות, איכות וצבע הבד.
 




המכנס הראשון המתקבל מגיע בצבע לבן העובר תהליך צביעה לקבלת הצבע הדרוש.
תהליך הצביעה נעשה תחת בקורת קפדנית הכוללת בדיקה של איכות הגוון, רציפות הצבע ואחידותו לאורכו ולרוחבו של הבד. כל זאת במטרה לספק מענה לדרישותיהן של הלקוחות.
כחלק מבדיקת האיכות, המכנסיים עוברים תהליך כיבוס לבדיקת איכות הצביעה.
.וזאת על ידי גישה נוחה והחלטה לגבי צבע המכנס, יכולת היצור של מכנסיים וההחלטה לגבי הצבע היכולת להחליט שכרגע המכנסיים האפורים באופנה והולך יותר. יש אפשרות להפוך את כל המכנסיים לדוגמא האדומים לאפור כן זו אופציה שיש בכך שהצבע נצבע לאחר תפירת המכנס וכך לא מאבדים שום בגד וכך רק מרויחים מבחינה כלכלית שכל המוצרים נמכרים.לונדון 88 משווקת רק מיכנסיים כבר שלוש שנים.

 לונדון 88 בית אופנה ישראלי המתמחה בעיצוב ג'ינסים ומכנסיים.
הקולקציות נעשות מאהבה גדולה לאופנה והבנה שהצורך בהתחדשות הוא גדול ,לכן הקולקציות הן דינאמיות ומשתנות לאורך כל השנה תוך שימת דגש על איכות ותחכום .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה