הסוד של מיה!

הסוד של מיה – ללמוד. לשחק. להתפתח



 "הסוד של מיה", אתר לימודי מבית מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית)  המכיל משחקים המפתחים חשיבה תוך מתן דגש על חווית ההנאה וההצלחה.
"הסוד של מיה" הוא אתר התפתחותי המיועד לילדים בגילאי 7-3 . באתר פעילויות בהתאם לתוכנית הלימודיםשל משרד החינוך לילדי הגנים: הכנה לקריאה ולכתיבה, מושגים בסיסיים בחשבון אנגלית מוסיקהסיפוריתנ"ך , מרכז יצירה ועוד  והכל תוך מתן דגש על חווית ההנאה וההצלחה של הילד.
אז מה צריך יותר בחופש הגדול?
הסוד של מיה הוא אתר חינוכי ולימודי המאפשר לילד עבודה עצמאית, האתר מותאם לילדים מבחינת תכנים, שפה ועיצוב. זהו אתר מוגן שאינו כולל פרסומות.

הסוד של מיה  מאפשר לילד להיחשף לעולם תוכן עשיר המפתח את הדמיון ומקנה לו כישורים מוטוריים ותפיסתיים שיכינו אותו למחר. הכנה דרך משחק ודרך עולמות תוכן שונים. תוך כדי משחק מכיר הילד את האותיות ואת הצלילים, מתרגל קשר עין-יד , פותר תרגילי חשבון, משתעשע באנגלית ומתקדם ברמות השונות עד לרמה של הכנה לקראת הכניסה לכיתה א.

"הסוד של מיה" הינו אתר התפתחותי וחוויתי מבית מטח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית. זהו אתר משחקים ולמידה לילדים בגילאי 7-3  המיועד אמנם לילדים, אבל מאפשר להורים שקט נפשי, כיוון שהילד גולש במרחב מוגן, חינוכי ולימודי, המותאם מבחינת תכנים, שפה ועיצוב, לילדים.
מדובר על אתר ידידותי  וקל להפעלה המאפשר עצמאות לילד. במקביל כאמור, מדובר באתר בטוח, ללא פרסומות או חשיפה לתכנים לא ראויים. באתר פעילויות העוסקות בהכנה לקריאה ולכתיבה, בהתאם לתוכנית הלימודים של משרד החינוך לילדי הגנים:  מושגים בסיסיים בחשבון, אנגלית, מוסיקה, סיפורי תנ"ך , מרכז יצירה ועוד.
גם את ההורים לא שכחו יוצרי הסוד של מיה ובשבילם ישנם באתר תכנים, הסברים ומאמרים הקשורים להתפתחות ילדים, גדילה ולמידה בשלבים השונים. במדור "הסוד של מיה להורים" ניתן לקבל מידע, כתבות מעשירות וטיפים שיעזרו בהתמודדות ובאתגרים היומיומיים של גידול ילדים.
בבניית התכנים לאתר ובחשיבה עליו השתתפו  מומחים ופסיכולוגים מהמובילים בארץ ובעולם. את הצוות הובילה עפרה רזאל. המחשבה שעמדה מאחורי הפיתוח הייתה שגם אם עוסקים בנושאים כבדים כמו התפתחות וחינוך חשוב מאוד לעשות את זה בכיף ובהנאה ולרתום את יתרונות עולם המחשב להתפתחות הילד.
הסוד של מיה  מאתגר את הילד תוך מתן דגש על חווית ההנאה וההצלחה שלו. תוך כדי משחק הילד לומד את מרכיבי השפה, חשבון, אנגלית, מוסיקה, יצירה, דפי צביעה, סיפורי תנ"ך נבחרים. למעשה, הילד נפתח לעולם עשיר המפתח את הדמיון ומקנה לו כישורים מוטוריים ותפיסתיים שיכינו אותו למחר.www.sodmaya.co.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה