פעילות ברבעיית פלורנטין חינם לילדים!


 מה אתם עושים ביום רביעי ?....כי יש מקום קסום  לילדים שם יש כל מה שלב ליבו של הילד חפץ. מגרש עץ שאפשר לנסוע בבימבה אופניים מתחם סגור . יש שם פיצה המבורגר . גלידות והכי כייף סדנאות הכנת עוגיות .בלב הסוהו החדש של תל אביב מושחז יהלום – רביעיית פלורנטין.
מרכז מסחרי המהווה מצרף אקלקטי של חוויות, ריגושים, אנשים וחומרים.
בחלקו פועם הניחוח היוקרתי של מתחם המגורים ובחלקו נושק לשכונת פלורנטין המתחדשת.

הקוטביות היא חלק מקסמו ואופיו הייחודי של המקום.
החנויות, האנשים,החומרים יוצרים מפגשים מעניינים של ישן עם חדש, גולמי עם מוקפד, אופנתי עם אותנטי תעשייתי עם בלייני, מעוצב עם מחוספס, בטון עם ירוק.

מוזמנים לקנות, לבלות ולהיפגש…היינו בסדנא הכנו עוגיות. והלכנו למקום שנקרא ,"עלמקל" הכנו קרטיב וציפינו בשוקלד לבחירתנו בחרנו שוקלד חום ועליו שוקולד לבן.וסגרנו את ארוחת הערב במסעדת בורגרים. נהנו מכל רגע ממליצה לכם הורים לבוא להנות מערב קסום במקום קסום. הבינינים מזכירים קוביות של שוקלד ולכן חובה לטעום קרטיב שוקלד בו במקום. הנכד שלי לא רצה לחזור הביתה היה לו מאוד כייף. נשמח לחזור .

לידיעתכם המסעדות פתוחות בשבת. לשומרי הכשרות.



סיפושיר- פעילות ילדים מעשירה
במהלך חודש יולי, מדי יום שני, ילדים והורים מוזמנים לחוות יחדיו, כל פעם מחדש, עולם חדש 
של הרפתקאות, שירים, סיפורים, אביזרים ובובות. במסגרת הפעילות יהיה גם מבצע של פיצה 
האט של משולש פיצה ב-5 ₪ כולל מתנה לכל ילד.
4.7.16- פעילות מהנה ומגבשת לכל המשפחה במסגרתה ייהנו הילדים מריקודים, משחקי מצנח, בועות סבון, קעקועי נצנצים ועוד.
11.7.16- מוזמנים להיכנס לעולם הסיפורים של 'איילת מטיילת', בסופו ייקחו הילדים חלק בהפעלה שמתקשרת לסיפור בה יתחפשו וירגישו מקרוב את חוויותיה של גיבורת הסיפור.
18.7.16- מוכנים לפגוש את הדג הכי יפה בכל האוקיינוס הגדול? דג הקשת בא לבקר והילדים יזכו להיכנס לים ויחוו את מה שדג הקשת הרגיש במסגרת הסיפור.
25.7.16- בואו לבקר במתחם ג'ונגל רביעיית פלורנטין, עולם פראי בו הילדים יהפכו לחיות שונות וליהנות ממגוון חוויות של טבע עירוני.
מתי: ימי שני במהלך חודש יולי בין השעות 17:30-18:15 ברחבת סניף "פיצה האט" רביעיית פלורנטין
טלפון- 054-5438309
למי מיועד: הפעילות מתאימה לגילאים 2.5-7
מחיר: הכניסה חופשית

רביעי משפחתי ברביעיית פלורנטין
במהלך חודש יולי, מדי יום רביעי יתקיימו סדנאות ופעילויות מקוריות לילדים ולכל המשפחה, בשיתוף המרכז הקהילתי פלורנטין:
6.7.16- מדע לילדים! הילדים מוזמנים לסדנת שיקויים, בה יודגמו שיקויי קסמי מדע מדליקים, חומרים שמשנים צבעים, מתנפחים, מתפוצצים ומעלים עשן. לצד פעילות זו תתקיים סדנת "איקי דביקי" במסגרתה יעורבבו חומרים מדעיים להכנת תוצרים אישיים להנאת הילדים.
13.7.16- אבירים לילדים! סדנה חווייתית בה ילמדו הילדים על מנהגי האביר, ויעברו אימון לחימה בחרבות ספוג. לצד הפעילות המעשירה תתקיים סדנת מטוטלת להכנת צעצוע אישי לכל ילד אשר מדגים את עקרונות שיווי המשקל.
20.7.16- סדנת קונדיטוריה לילדים עם נעמה ורון: בסדנא הילדים יקשטו עוגיות, יערבבו ויצבעו ויהפכו לקונדיטורים צעירים.
27.7.16- סדנת קרקס מאת "קרקס קקדו", הנכם מוזמנים להשתתף עימנו בסדנא יוצאת דופן מהנה ומאתגרת לכל הגילאים, ישנו מגוון רחב של חפצים העומדים לרשות הקהל כגון: כדורים, דיאבולו, מקל פרח, פויז, הולה הופ, מקל סרט, קלאבים וכו' הסדנא מועברת ע"י מיכאלנג'לו אמןקרקס בעל נסיון רב, בתחילת הסדנא יועבר מופע הדגמה הממחיש בצורה תיאטרלית את אופן השימוש באלמנטים השונים (מומלץ להגיע בתחילת הסדנא).
מתי: ימי רביעי בחודש יולי בין השעות 17:30-19:00
למי מיועד: פעילות לכל המשפחה מגילאי 3 ומעלה
מחיר: הכניסה חופשית, אך הסדנא מותנת בהרשמה מראש דרך אתר רביעיית פלורנטין בכתובת http://4florentine.co.il/ או בעמוד הפייסבוק של רביעיית פלורנטין.

פסטיבל "מייקרים" לכל המשפחה
סטודיו "ForReal" מביא לרביעיית פלורנטין את מהפיכת המייקרים בישראל! במסגרת הפעילות מוזמנים המבקרים להתנסות במגוון פעילויות: בניית סוגי רובוטים שונים- מרובוט מצייר ועד כזה שמפריח בועות ענק; סדנת בניית מכונות מציירות; סדנת בניית רמקול מתוצרת בית; סדנת מייקרי; סדנאות מבוא למיקרו-בקר שהחל את מהפיכת המייקרים בארצות הברית - הארדואינו, בהן יכירו מעט מיכולותיו ויבנו ביחד כלי נגינה אלקטרוני ייחודי שעושה שימוש בחיישני אור על מנת לייצר צלילים.
מתי: 28-30.7
למי מיועד: הסדנאות הינן בפורמט המתאים לילדים מכיתה ג' עד ט'.
מחיר: ללא תשלום ועד 300 ₪, תלוי בסדנה. ההשתתפות כרוכה בהרשמה מראש.
לינק להרשמה: לחץ כאן
מייל לפרטים נוספים: shimrit@forrealteam.com


רביעיית פלורנטין- שדרת התרבות והקניות, המהווה מצרף אקלקטי של חוויות, ריגושים, אנשים וחומרים. המרכז ממוקם בלב שכונת פלורנטין שבתל אביב ובו תמצאו שדרת חנויות, מסעדות, בתי קפה, ועוד לצד מגוון פעילויות משתנות לכל הגילאים בתחומי התרבות, האומנות והספורט.

יולי חם במיוחד ברביעיית פלורנטין- חודש יולי 2016

  1. המעון 3, תל אביב, טלפון: 03-6285300




עלמקל




מסעדת בורגרים




רחבת פלורנטין



ימי רביעי בחודש יולי סדנאות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה
הפעילות בשיתוף המרכז הקהילתי פלורנטין
הפעילות בין השעות 17:30-19:00




28.7.16  הקרקס חוזר לרביעיית פלורנטין! –
בואו לחגוג את החופש הגדול: סדנת קרקס, ומשחקי זוגות להורים וילדים, סרטים אולימפיים, דיאבלואים, צלחות סיניות, פעילות קורדינציה, משחקי קבוצה, הולה הופים ועוד מלא הפתעות.
***הסדנאות מותנות בהרשמה מראש דרך עמוד הפייסבוק/אתר האינטרנט של רביעיית פלורנטין
רח' אברבנאל פינת מעון תל אביב 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה