חדש מסולתם רדד

לכבוד החג סולתם משיקה כרטיס זהב המקנה הנחות והטבות כרטיס מועדון הזהב של סולתם רדד וההטבות שקיבלתי  במסגרתו.להלן חוות דעתי"את הכרטיס חבר מועדון של סולתם רדד אני חושבת שהיא אחת המתנות המדהימות שיצא לי לנסות... בדיוק לקראת החג! ואני בחרתי בסדרה הזו .את סולתם אני מכירה כבר יותר משלושים שנה והסירים שקניתי לחתונה עד היום קיימים וקשה לי לוותר עליהם הם כל כך טובים האוכל לא נדבק אף פעם לתחתית נשאר נקי ומצוחצח עד היום אבל בגלל שקיבלתי את כרטיס אז בא לי להתחדש במשהוא חדש ושמחתי לגלות שזה כרטיס של סולתם אז הנה אנחנו ניפגשים למחזור שני בטח הם יככבו במטיבחי עושד שלושים שנה.

'Marble Line'
סדרת סירים ומחבתות חדשה בציפוי נון סטיק דמוי שיש
  • הסדרה החדשה מציעה מגוון מוצרים, ביניהם: סירים, מחבתות , פלנצ'ות ומחבתות פנקייק
  • הכלים עשויים אלומיניום ושומרים על פיזור חום אחיד במהלך הבישול
  • לסירים מכסה זכוכית מחוסמת בעלת חריר לשחרור האדים
  • הכלים מתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה
  • ניתן לבשל בתנור עד טמפ' של 180 מעלות
 

חברת סולתם רדד משיקה סדרת סירים ומחבתות חדשה- סדרת "Marble Line"- סדרת מוצרים עם ציפוי נון סטיק דמוי שיש. הכלים שבסדרה עשויים אלומיניום המאפשר פיזור חום אחיד במהלך הבישול. הכלים שבסדרה מתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה. בנוסף, הסירים מגיעים עם מכסה זכוכית מחוסמת בעלת חריר לשחרור האדים. את הכלים שבסדרה ניתן לשים בתנור עד לטמפ' של 180 מעלות.



רשת סולתם רדד מתמחה בייצור ושיווק כלי מטבח. למעלה מ- 65 שנים שסולתם רדד מעטרת את בתי ישראל, בכלי מטבח (בישול, אפיה) כלי שולחן והגשה (סכו"ם, כלים). חברת סולתם מקפידה על שימוש בחומרים איכותיים ומובילה בשוק בתחום החדשנות, יצירתיות ונועזות עיצובית, מתוך הבנת השינויים במטבח, בתרבות הבישול ובהרגלי האכילה.

כמותג מוביל בעל שם עולמי ,חברת סולתם רדד מתחדשת ומרחיבה את מגוון מוצריה תוך הקפדה על עיצוב ואיכות בלתי מתפשרת.
להשיג ברשת חנויות סולתםרדד#

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה