זה כל הקסם טיפול התנסות רק 99 שקל

תמיד אומרים אחרי החגים נעשה דיאטה אז הנה פסח בפתח והקילו שניים המיותרים שוב יעלו ותרגישו את הבטן שלכם קצת בולטת ותרגישו את העייפות שנוחתת עליכם אחרי האוכל. והנה לא הספקתם לנוח ועוד ארחוה רודפת ארוחה ואין זמן לעשות ספורט כי אתם עייפים כרגע מהאוכל  וכמו תמיד המשפט שחוזר חלילה מחר נקום עם אנרגיות חדשות ונתחיל דיאטה.

אופטימל מרכז לרפואה אסתטית דיאטת קונטור

חולמים גם גברים וגם נשים על בטן שטוחה ירכיים צרות?..........
קוראים לפתרון דיאטת קונטור
מה הייתם נותנים כדי להוריד רק מספר אחד במידה  נכון זה נשמע חלום שקשה להגיע אליו  אם זה בדיאטה כסאח ולעשות ספורט שאין חשק לעשות נמאס לחשוב על סוגי הדיאטות  ולהפסיק לאכול את מה שאוהבים. אז יש לי בשורה משמחת מהיום תוכלו להוריד שניים עד ארבע סמטימטר בטיפול אחד של 40 דקות ראיתי במו עניי הייתי שם שחברה עשתה את זה בטיפול אחד לא פולשני .תרגילי הכושר והדיאטה מתחיל לראות את השינוי בראש ולאט לאט מהחזה ושם דווקא אנחנו לא רוצים להרזות בפנים רוצים דווקא בבבטן או בירכיים או בידיים אז זו השיטה שתוריד את השומן בדיוק במקום שרציתם אתם קובעים היכן .יש טיפול באמצעות גלי אולטרה סאונד חיצונייים שמהווה אלטרנטיבה מעשית לניתוח.

למי מיועד דיאטת קונטור
מי שלא מעונין בניתוח
מי שמעונין בהרזייה באזורים כמו בטן ירכיים מותניים גב זרועות ישבן וירכיים
מי שהתיאש מלחטב מקומות בעייתיים שאנים מגיבים לפעילות גופנית או דיאטה
מי שלא רוצה לאבד מנפח הפנים או מהחזה
למי שזקוק למסגרת אישית תומכת
למי שמעונין בפתרון מהיר לקראת ארוע.מבצע עכשיו טיפול התנסות רק 99 שקל 

אז על מה כל כך הוקסמתי דבר ראשון רואים תוצאות תוך 40 דקות ולא צריך לחכות כמה חודשים כדי לראות את ההקפים שמתקטנים להם
דבר שני גם עם עלית במשקל את חוזרת להשמין באותו מקום לא נהרסים שום תאי שומן  כמו שקורה בשאיבת שובן פולשני וכואב שם עם עלית במשקל את עולה במקומות הלא רצויים כמו ירכיים וידיים ישבנים  וזה לא מה שתרצי לעלות במקומות הללו . פה לא נהרס שום תא ולכן תמיד יכולה להעלות ולבוא לאופטימל לעשות טיפול ושוב להצר הקפיים מומלץ לאחרי החגים לפני עונת הקיץ ולפני ארוע להראות חטובה ויפה .



התוכנית כוללת יעוץ תזונתי לאורח חיים בריא של דיאטנית קלינית ואחרי הטיפול מומלץ לעסוק בפעילות גופנית במשך 48 השעות מהטיפול כדי ששריפת השומנים תגדיל את ירידת הסמטימטרים יותר  כי הגוף ימשיך בשריפת השומנים במשך 48 השעות שלאחר הטיפול.

לאוטימל יש כמה סניפים למידע הכנסו לאופטימל 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה