שילב 2015

איך יודעים שבא אביב מסתכלים סביב סביב ורואים את הקוקציה החדשה של שילב  בבגדים של הקטנטנים רואים את הפרחים והמלמלות  וצבעי הפסטל והגלידה וצבעי הים ממש צריך לראות  ולהכנס לשילב כדי להרגיש את האביב



 מצעים לתינוק 


קולקציית ה  SUPER SOFT DENIM מתרחבת. ג'ינסים מעוצבים וטרנדים, אך במגע רך המתאים לתינוק ולפעוט , לצד סריגים דמויי ג'ינס ופריטים המשלימים את הטוטאל לוק הכללי.

מבחר גזרות, מגוון בדי ג'ינס מודפסים בפרחים, פצ'ים של בדים שונים ותחרות מאפיינים את העונה.בקולקציית ה Jeansy  כמו גם בכל קולקציות שילב שמים דגש על רכות הבדים והתאמתם לתינוק הרגיש, הגזרה, ומכוונות טוטאלית לנוחות התינוק.

עולם הכוכבים שנמצאים בכמה מוצרים כמו שמיכות חיתולים ועוד


תראו מה גיליתי תיק ענקי שיכול להכיל את כל הדברים של התינוק מבד נעים למגע וגם ארגז צעצועים מבד בצורת בית ממש מדליק

אתמול הוזמנתי להשקת קולקציית האביב והקיץ מה לומר לכם חבל שאני לא ילדה קטנה קולקציה מגניבה יש את הבגדים דמוי גינס לתינוקות שיצאו מבית החולים מתוקתקים כמו אבא ואמא ביגוד ראשוני כל כך מתוק סטודיו האופנה של שילב סוחף אותנו לימי האביב המבצבצים ובאים.
רוח מהים, אוטו גלידה, פריחה ססגונית אל מול פריטים ייחודיים בצבעוניות עזה של שחור, לבן וצבע עם נגיעות מטאליות המעניקות לקולקציה את המראה הנכון של אביב- קיץ 2015.



פריטי הMUST בקולקציה הינם:
  • חולצת ג'ינס ללא שרוולים בהשראת המראה אופנת הרחוב ומטרנד הווסטים באופנת הגברים.
  • שמלת גי'נס בפצ'ים שילובי בדי גינס מודפסים
עוד בקולקציה: אוברולים קצרים וארוכים, טוניקות ,מכנסיים קצרים וארוכים, מכנס חצאית, רגלית לתינוק שרק נולד ועוד.
לצד קבוצות הפסטלים הרכה החגיגית והקלאסיות של שילב ניתן למצוא בעונה זו קבוצות צבע נוספות של "שירבוטים גרפים" בדפוסים של שחור לבן לצד צבעוניות עזה כגון גווני הפוקסיה, פיצ'ים  קורלים  וירוקים, בהשראת ה- street's wear .


עולם הבנים נהנה מעולם דפוסים חדש של צמחים ודקלים עם צבעוניות אשר משאירה מקום לאמירה אשר מדברת על חופש וים חופים וגלישה.


העונה, הסטודיו של שילב, מביא להורים קולקציית "סביב העולם" עם בגדי גוף והדפסים ייחודיים במחירים אטרקטיביים של 3 ב 100 ₪,כשהם מוגשים באריזת מזוודה תואמת. מי שנוסע מעבר לים יוכל ליהנות מ- ניו יורק, פריז ולונדון ולפטריוטים או לאלה הרוצים לתת מתנה בחו"ל עם ניחוח ישראלי ימצאו את תל אביב ,ירושלים והנגב.


בקולקציית הבנות החגיגית של שילב מגוון פריטים באפור, לבן, ורוד, פיצ' ונגיעות מטאליות.
בקולקציית הבנים מגוון כחולים ותכולים בשילוב חאקי וצבעי אדמה.


בנוסף, רשת שילב אשר מתמחה מזה שנים בבגדי תינוקות משקיעה רבות בהתאמת הביגוד הראשוני לרך הנולד, צרכיו , הרגישות הרכות ואופי התנהלותו בחודשי חייו הראשונים. ההתייחסות באה לידי ביטוי בפנים הבגד:
  • מניעה משימוש בתוויות - למניעת גירוי ופגיעה בעור התינוק.
  • שימוש בתפרים מיוחדים-תפרים שטוחים -למניעת שפשוף עור התינוק.
  • עמידה בסטנדרטים גבוהים באיכות הבדים-מה שמקנה לבגד עמידות בכביסות רבות ובהארכת חיי הבגד.
  • תשומת לב מיוחדת מושקעת באבטחת הלחצניות שלא תיפולנה מהבגד ולא תשרוטנה את התינוק.
  • במוצרים עם רוכסנים- לעולם יכוסה הרוכסן עם מגן מיוחד כדי שקצהו לא יתחכך בצוואר וישרוט.


טווחי מחירים: שמלות לחג החל 99.90 ₪, חולצות מכופתרות לחג 99.90 ₪, מכנסי ג'ינסי החל מ89.90 ₪, שמלות גינסי החל 119.90, שמלות בייסיק מדליקות 59.90, מכנסי אריג קצרים במגוון צבעים 59.90 ₪, בגדים ראשונים לתינוקות החל מ39.90 ₪, קולקציית חיות וחיוכים החל מ34.90 ₪, בגדי בייסיק-  4 ב- 100 ₪, בגדים לאחה"צ בצבעוניות חזקה(ימי הולדת ושבתות) החל מ49.90 ₪, חליפות לגן 69.90-79.90, ביגוד שינה החל מ59.90 ₪, קולקציה חדשה מסביב לעולם- 3 ב- 100, מארזי ראשוני סגור החל מ79.90 ₪.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה