יש סושי אז למה שלא יהיה גם סושה

זו לא אגדה אורבנית זו מסעדה בלב תל אביב https://www.facebook.com/video.php?v=1021532171205521&set=vb.100000462420831&type=2&theater סרטון הכנת הסושי

ארשת סושה Urban Sushi

היום הוזמנתי למסעדת סושה הנמצאת בלב תל אביב. לא ידעתי למה לצפות מבחוץ נראית מסעדה קטנה וחמודה .אבל כשנכנסתי היתה לי הפתעה בקומה השניה יש תמונות של קומיקס  הסתכלתי ולא הבנתי מה קשור הקומיקס לסושי .אבל כשבעל המקום הסביר שהרוח ששורה במסעדה היא רוח צעירה אנרגטית שרוח הנעורים והשובבות נמצאת בו במקום.שמחתי וכהגיע רגע של הגשת המנות כל כך התלהבתי והופתעתי למראה המנות המשובבות לב כל כך צבעוני ומרהיב. סוגי הסושי שקיימים במסעדה זו לא טעמתי ולא ראיתי מנות כל כך טעימות ויפות.אפילו ראיתי וצילמתי את השף מכין סושי עבודת יד ויש סרטון לצפיה  מזמינה את קוראי לבוא לטעום מהארוחות היפות והטעימות ולשומרי כשרות המסעדה כשרה .

סושה הינה רשת סושי אורבני צעירה הפועלת בארץ משנת 2006 עם 5 סניפים בראשון לציון, רחובות, חולון, בת ים ותל אביב.

בסושה מקפידים על שילוב מושלם של טעמים, יחד עם תשוקה, יצירתיות ודיוק מרבי המוצגים בתפריט עשיר של סושי, ניגירי, טאמקי, מגוון קומבינציות ועד מגשי מסיבה גדולים ומרשימים לאירועים. כמו כן, ניתן מצוא בסושה מנות נודלס ואורז מוקפצות, קומבינציות דים סאם המוכנות במקום והכל במחירים נוחים במיוחד.

תפריט לדוגמא
פיש אנד צ'יפס על בסיס סלמון ובטטה במעטפת טמפורה (32 ₪), פרח סשימי סושה מורכב מנתחי סלמון, טונה אדומה וסי בס (33 ₪), טאטאקי טונה על מצע סלט וואקמה ברוטב איולי יוז'ו (42 ₪)  במיוחדים של סושה רול ברילוצ'ה I/O במילוי כבד אווז, אבוקדו עטוף סינטה דקיקה צרובה וקראנץ' בטטה ( 49 ₪) ורול טרופיקנה I/O אננס, טונה צרובה, פנקו, עטוף במנגו ושבבי בוטנים וקוקוס (42 ₪). בנוסף, סושה מציעה תפריט בריאות – 'צלחת של בריאות' עם מנות מאוזנות המורכבות ממנת חלבון, פחמימה וירקות כמו סלמון סטייק – נתח סלמון אפוי בליווי אורז לבן וירקות מוקפצים (49 ₪) ועוד.

סושה.  1-700-55-10-20 

בתאבון!






shss



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה