נפגשים?......... מי בא איתי?....


חברת אוצר מפעלי ים המנהלת את נמל תל אביב מציגה את "נפגשים"-
סדרת מפגשים הכוללת הרצאות של אמנים, יוצרים ומובילי דעה

למי שמחפש מקום חמים ומעניין לערבים של החורף הקרוב, מומלץ שישריין את ערבי ימי הרביעי של  חודשי נובמבר – דצמבר.

חברת אוצר מפעלי ים , המנהלת את נמל תל אביב מאז הקמתו בשנת 1936 ועד היום, תקיים זו השנה החמישית ברציפות את "נפגשים", סדרת מפגשים, במסגרתם תתקיים מידי יום רביעי, במהלך נובמבר דצמבר בשעה 19:00 הרצאה של אומן/יוצר/מוביל דעה.

סדרת נפגשים, שפתוחה לקהל הרחב ללא תשלום תתקיים כל פעם בבית עסק אחר אשר נמצא במתחם הנמל ותכלול 8 מפגשים שונים.

לדברי טל אורן, מנכ"ל חברת אוצר מפעלי ים המנהלת את נמל תל אביב: "אחת מהאג'נדות של של חברת אוצר מפעלי ים המנהלת את נמל תל אביב היא לאפשר לכמות המבקרים הגדולה בנמל ליהנות מתכנים תרבותיים ללא תשלום. סדרת נפגשים,המתאימה למגוון קהלי יעד היא אופציה נהדרת לבילוי חמים בימי החורף".

הדוברים שירצו במסגרת נפגשים ונושאי ההרצאה:

5.11  חנוך דאום בהרצאה:מחובר-מ"אלוהים לא מרשה" ועד "רב הנסתר".
העיתונאי והמחובר חנוך דאום בהרצאה אישית על חייו כנער דתי בפנימייה דתית ויחסיו המורכבים עם אביו- רב קהילה חשוב. על הרהורי כפירה, על הטיפולים הפסיכולוגיים והכדורים הפסיכיאטריים, על הורות תחת חרדה, על התקשורת בישראל, ועל הניסיון לחולל שינוי בציונות הדתית ובכלל.
ההרצאה תועבר בקפה גרג

12.11 פרופסור עמוס רולידר בהרצאה "עוברים להורות אחרת"
במסגרת ההרצאה נציע הסתכלות רחבה, נקייה וחדה על ההורים שבנו, ובמסגרת ההתרעננות נגיש כלים פרקטיים להתמודדות חינוכית רגישה, יעילה ופורה.
ההרצאה תועבר בקפה לנדוור






19.11 רוני דניאל בהרצאה " "תעשיות ביטחוניות ופיתוחים צבאיים ישראליים בשדה הקרב העתידי"
ההרצאה תועבר בקפה גרג

26.11 –נחמיה שטרסלר בהרצאה "כלכלת ישראל ואקטואליה"
נחמיה שטרסלר, פרשן כלכלי ומחבר הספר "ושלא יעבדו עליכם" בהרצאה על מבט אקטואלי על הכלכלה, החברה והפוליטיקה הישראלית.
ההרצאה תועבר ב LOVEAT

3.12 דנה ספקטור בהרצאה ""האומץ להיחשף"
בעידן בו רשתות חברתיות ומדיית האינטרנט בכלל שולטות בתקשורת בין בני אדם, אנו שומעים הרבה תלונות וביקורת שיפוטית על היותן תחליף למערכות יחסים ותקשורת כפי שהכרנו אותן עד כה.בהרצאתה, דנה תנסה לבחון יחד עם המשתתפים מדוע דווקא כן חשוב לשתף, להיחשף, להביע דעה ולחלוק חוויות במדיות האלה, למה כדאי לאזור אומץ ולהפסיק להקשיב לשוטר הפנימי שלרוב מונע מפחדים וחששות.דנה תעסוק בשאלות: איך נחשפים? הסכנות המלוות חשיפה מסיבית ומדוע לדעתה פרטיות היום היא "over rated" ולמה צריך להפסיק להתבייש ולהיות יותר כנים עם עצמנו וסביבתנו?
ההרצאה תועבר בקפה לנדוור


10.12 עינב גלילי בהרצאה "האם הומור הוא חוש מולד או שאפשר לפתח אותו"
בהרצאה  מדגימה עינב גלילי אשת תקשורת ומגישה וכותבת תכניות הומור מצליחות ברדיו ובטלוויזיה   עקרונות אוניברסאליים שמסתתרים מאחורי כל פרץ צחוק מתגלגל –הפתעה, אמת, גילוי עצמי, אירוניה  - עקרונות שכל אחד יכול להשתמש בהם כדי לחיות חיים מצחיקים יותר. 
ההרצאה תועבר ב LOVEAT


17.12 אורלי וילנאי בהרצאה תחת הנושא  "הכוח לשנות"
בהתבסס על עבודתה העיתונאית החשובה ורבת השנים , ההרצאה מדברת על מעורבות ואחריות חברתית של כל אחד מאיתנו. כיצד כל אחד ואחד בתוך ארגונו יכול לגלות את אותה אחריות אישית ולפעול למען סביבת עבודה טובה יותר.
ההרצאה תועבר ב LOVEAT

24.12 איתי אנגל בהרצאה " במסלול דאע"ש (המדינה האיסלמית) והמהפכות בעולם הערבי
בימים אלה אנו עדים לשינוי היסטורי במזרח התיכון; כוח חדש, מאורגן ואכזרי יותר מכפי שאי פעם הכרנו עולה במזרח התיכון. ארגון 'המדינה האיסלמית' (לשעבר דעא"ש) מבצע טבח עם




בסוריה ובעירק, מוציא להורג את כל מי שלא מתיישר עם האיסלם הקיצוני בו הוא דוגל, צולב למוות נוצרים, קובר אזרחים בעודם בחיים, מוציא להורג אלפים ומאיים להקים ח'ליפות שתשתלט על כל המזרח התיכון. במקביל, כל המשטרים שהכרנו, כל מה שלמדנו בלימודי מזרחנות ועבודת מודיעין של עשרות שנים, נטרף מול עיננו במהפכות שמטלטלות את כל העולם
הערבי. מי שחוללו אותן הם בעיקר כוחות ליברלים, מי שכעת ״חוטפים״ אותן הם הכוחות האיסלמיסטים, ומדינת ישראל נדרשת להתמודד כעת עם מציאות חדשה, בשכונה חדשה, עם איומים חדשים. היום, יותר מתמיד, מתברר שכדי להבין באמת מה קורה בשטח ראוי להיות בשטח עצמו. איתי אנגל הוא העיתונאי הישראלי היחיד שדיווח מכל המוקדים בהם עולה האיסלם הקיצוני - מעירק, כורדיסטן, סוריה, מצרים, לבנון ויתר המהפכות בעולם הערבי שטורפות את המזרח התיכון כולו.  בהרצאה הוא מביא תיעוד בלעדי שצילם בעירק ובסוריה לאורך השנים וממנו ניתן ללמוד על המסלול שהוביל ליצירתה של דאע"ש ויתר תנועות ההתנגדות שקורעות לגזרים את שתי המדינות בימים אלה.
ההרצאה תועבר בקפה גרג



נמל תל אביב הינו מתחם הבילוי והפנאי המוביל והמתוייר ביותר בישראל, עם מגוון רחב של מקומות פנאי, בילוי, תרבות, ספורט, מוסיקה, קניות, אוכל ויצירה.בנמל תל אביב מבקרים מעל 130,000 מבקרים בשבוע.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה