רק מילה טובה


נותנים לכם "מילה טובה":
ערכה סטרילית לברית מילה
תמנע הידבקות במחלות וזיהומים אצל התינוק
השימוש החד פעמי בכלים של הערכה מהווה פיתרון אולטימטיבי להורים ולמוהל בכך שלא נדרש חיטוי חוזר
**
הכלים בערכה הינם בעלי תקן רפואי בינלאומי ובאישור משרד הבריאות, וניתן לרכוש אותה בסופר-פארם
אירוע ברית המילה מלווה בהתרגשות רבה, ובאופן טבעי, גם בחששות. בשנים האחרונות, אנו עדים למקרים לא מעטים, בהם תינוקות נדבקים במחלות וזיהומים וסיבוכים העלולים להתרחש במהלך טקס ברית המילה, עקב שימוש בכלים שאינם סטריליים.
מוצר מעניין וחשוב בשם "מילה טובה", אשר פותחה על ידי חברת ברית ישראל בע"מ, בליווי מוהלים ורופאים בכירים, מעניק פיתרון אולטימטיבי ופשוט להורים ולמוהל, באמצעות ערכה סטרילית לברית מילה לשימוש חד פעמי, ובכך לא נדרש חיטוי חוזר של הכלים.
הערכה מכילה את כל הכלים הדרושים לביצוע הברית. הכלים עשויים מנירוסטה, בעלי תקן רפואי בינלאומי ובאישור משרד הבריאות, מגיעים סגורים באריזה סטרילית, במטרה למנוע כל אפשרות של הידבקות התינוק במחלות זיהומיות.
לערכה יש חשיבות גדולה גם אם הוזמן לביצוע הברית מוהל מוסמך או רופא מכמה סיבות: הוועדה הבין משרדית של משרד הבריאות והרבנות הראשית לפיקוח על המוהלים, מחייבת כל מוהל להגיע עם סט כלים סטרילי שעבר עיקור במכשיר אוטוקלב שלא תמיד נמצא בידי המוהלים עקב עלותו היקרה. בנוסף, מאחר ומוהלים-רופאים מנהלים מספר בריתות ביום ישנו קושי טכני לבצע סטריליזציה באופן המיטבי .
מאז הוצאתה של הערכה ונגישותה להורים, מעדיפים מוהלים רבים ורופאים בכירים להשתמש בה בביצוע ברית המילה, הן בשל חשיבותה והסטריליות הגבוהה שיש בה, והן בשל הנוחות הרבה שהיא מציעה למוהל או לרופא.  כך למשל, אומר ד"ר יהודה אטיאס, רופא נשים בכיר בביה"ח לניאדו ומוהל מוסמך: "באופן מסורתי נעשה חיטוי מקומי של הכלים לפני הברית עם אלכוהול . חיטוי כזה אינו מספק ואף פסול ע"י משרד הבריאות . על כן, חובתנו כהורים היא לדאוג שהמוהל ישתמש בערכת כלים סטריליים לשימוש אחד בלבד.  ברכישת ערכת "מילה טובה" המוהל , הרופא וההורים שקטים ורגועים כשכל כלי המילה עברו סטריליזציה והם נקיים וסגורים באריזה סטרילית, ובהרגשה נעימה שכלי מילה אלו הם כלים לשימוש חד פעמי לתינוק אחד בלבד".
הערכה מגיעה יחד עם קופון לתכשיט מזכרת עם שם התינוק וברכת הבנים.
ערכת "מילה טובה" היא הערכה היחידה לברית מילה המאושרת ומומלצת על ידי משרד הבריאות והוועדה לפיקוח על מוהלים.
עלות: 249 ₪  ניתן להשיג: ברשת סופר פארם ולמידע נוסף ניתן להתרשם מאתר החברה שכתובתו: www.kittobrit.com  ובטלפון שמספרו

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה