הנה מתחילה לה עוד שנה....

שלום קוראים יקרים הערב אני כותבת לכם ערב סוף שנת2013

היום לפני שנה לא ידעתי מה זה בלוג והיום אני בלוגרית מין המנין הייתי בהמון ארועי השקה הכרתי בנות נפלאות וכיף לכתוב על כל מיני נושאים שמענינים אותי אני מעסיקה את עצמי בלכתוב לבלוג היות ואני אמא לשתי בנות נשואות ולבן חייל שעות הערב פנויות לי וזה הזמן לכתוב . אני השנה הפכתי לסבתא פעם שניה עם נכדה בת שנה וחצי ונכד בן שלושה חודשים  הייתי בטיול באילת טעמתי נישנושים בכל מיני טעמים התמרחתי בקרמים שונים ואכותיים  הבן רגע לפני גיוס נפרדנו מספי ריבלין ואריק איינשטיין השלג שפעם ראשונה הגיע ללוד ועוד שיהו רק דברים טובים וכייפיים נגמר הדף נמלא אותו בשנה הבאה  נשב על המרפסת ונכתוב עוד ועוד פוסטים מעניינים.



הנה כמה רשומות שפרסמתי ונהנתי     לדוגמא  מוצר השנה

 איך בוחרים את מוצר השנה?............

בשלב הראשון עורך צוות מומחים סינון ראשוני של המוצרים והשירותים החדשנים ביותר ומחליט מי עובר למחקר צרכנים. השלב השני הוא 'שלב בחירת הצרכנים' ובמסגרתו הצרכנים מדרגים את המוצרים והשירותים בכל קטגוריה עפ"י אטרקטיביות, מידת חדשנות ושביעות הרצון. לשלב זה אני קוראת 'חכמת ההמונים'. אנחנו אותה קבוצה גדולה שאינה מומחית בנושא מסוים  מצליחה לייצר תובנה מדויקת וחכמה באשר למוצרי צריכה, לא פחות מאשר כל מומחה מלומד ומקצועי  וכאן מגיעים  אנחנו לבחירת המוצרים הנכונים והטובים מראות עיננו כצרכנים מה חשוב ומה טוב יותר. בשביל מוצר השנה וגם הענין הזה שבודקים גם שופטים כמו צרכנים ולא רק מומחים זה אומר שהכל נבדק ריאלי ואמיתי ולא מצד המשווקים בלבד זה כנה ואמתי ונכון ולכן אני גם בתור צרכן מאמינה יותר לבחירה ולכן אני אקנה דברים שכתובים עליהם מוצר השנה כי הם נבחרו על ידי צרכנים ולא רק מומחים לדוגמה  לפני שנתיים זכתה מכונת סילק אפיל להסרת שיער במוצר השנה ואני רכשתי אותה ואני נהנית ממנה עד היום. נתראה בטקס השנה בבחירת מוצרים חדשים.
  

באוכל כן משחקים

 קוראים יקרים  היום אני רוצה לספר לכם על משחק שיצרנו בשולחן האוכל הפרטי שלי  יש ילדים שלא מוכנים לאכול הכל כמו ירקות פירות פחממות אז החלטתי להפוך את הצלחת למשהוא יצירתי ומשחק קשטתי את הצלחת באוכל מזין ובריא מכל אבות המזון וזה ממש הצליח הילדה אכלה את כל האוכל הפכתי את במשחק הזה למשחק יומי כל יום אני משנה את הצלחת ליצירה חדשה ואפילו היא מתלהבת לגלות מה מתחבא מתחת לאוזן או הפה . בקיצור לא משנה מאיפה באנו, בני כמה אנחנו, ואם אנחנו הולכים לגן, לביה"ס או לעבודה, כשנגלה בצלחת שלנו שניצל, יתפשט על פנינו חיוך רחב. אבל לפני שננעץ את המזלג בנתח עסיסי, חשוב לנו גם לדעת שהשניצל שלפנינו עשוי מ 100% -רכיבים טבעיים. איזה כיף שעם שניצלים עוף טוב אפשר להיות בטוחים ב- 100%.
      

מכתב לבן המתגייס

מכתב מאם לבן שלקראת גיוס כתבה פנינה מנצור 2013  לחודש דצמבר

בן יקר שלי הנה מגיע הרגע הולך ומתקרב ונה הרגע שתעמוד במדים ותהפוך לחייל הרגע הזה מגיע

היום לפני 18 שנה הגעת לעולם אחרי שתי בנות מקסימות ולך שתי אחיות גדולות כשנודע לי שאני בהריון ויש לי בן הייתי בעננים טיילתי ברחוב וחשבתי שכל העולם מחייך אליי והנה מגיע הרגע שאין ממנו חזרה כי אחרי שהפכתי לאמא שום דבר לא נשאר כמו שהיה פתאום יש מישהוא כשהוא רעב הבטן שלך מקרקרת יש מישהוא כשכואב לו את מרגישה את הכאב אפילו יותר חזק.יש מישהו כשהוא  בוכה את מוכנה להוריד בשבילו את הירח.כי החל מהרגע שבו הפכתי לאמא  יש מישהוא חשוב יותר ממני הרבה יותר ממה שחשבתי אחרי שהפכתי לאמא  את לא יכולה לקום וללכת יש מישהוא קטן שמחכה רק לך.
בהתחלה את מרגישה קצת כבולה אבל את יודעת שאת פשוט לא יכולה אחרת אלא כבלים שנקראים כבלי אהבה של נשמה  כל שנה שעוברת  למדתי לאט להתרחק לשחרר מעט כל פעם בדרך בתקופת בית הספר למדתי יחד איתך את האלף בית וגם חשבון ועוד כל מיני מקצועות ששכחתי שהם קיימים בתקופת הגן היינו במיון כי נפצעת בגן  אבל עכשיו גדלת ובגרת וכשקבלת צו ראשון בכיתי והתרגשתי הנה אתה אותותו הופך מילד לנער ועכשיו לגבר  אני מסיימת את המכתב בהמון הצלחה בדרך תשמור על עצמך  אומרים הגוזליים שלי עזבו את הקן  פרשו כנפיים ועפו  עוף גוזל חתוך את השמיים טוס לאן שבא לך רק אל תשכח יש נשר בשמיים .
ילד מתוק שלי למרות שחלפו 18 שנה אתה הילד הקטן שלי יש דבר שאני חושבת שלא אצליח לעשות גם אם ממש אשתמש בכל המילים אני לא אצליח להסביר לך מה זאת אהבה של אמא וכמה אני אוהבת אותך. מאמא         

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה