והזוכה בקטוגרייה הוא היא.....

                                                והזוכה בקטגורייה  הוא היא.........

                                                                               מוצר השנה 2014 בכל שנה אנחנו עומדים בפני סוג של טקס אוסקר למוצרים יש זוכים ובאמת ההרגשה היא של זכיה באוסקר טקס מוצר השנה הוא טקס בחירה
 מוצר השנה איך אנחנו בוחרים אנחנו, ציבור הצרכנים,  נחשבים 'גרעין קשה לפיצוח' לאנשי השיווק. הם מנסים להיכנס לראש שלנו כדי להבין מה עומד מאחורי ההתנהגות הצרכנית שלנו. 
מוצר השנה מאפשר להם לראות את הזוית ואת החשיבה המנחה שלנו, ולהבין כיצד קורה שנוציא סכום של כמה מאות שקלים על קרם לחות, בעוד שנערוך סקר מדפים על מוצר כמו משחת שיניים או אבקת כביסה  שעולה עשרות שקלים בלבד. 'מוצר השנה' מאפשר להגיע אלינו ישירות- 'הצרכנים' ולהכיר לכל אותם מומחים את 'המשקפיים' שלנו. הפעם, אנחנו מחליטים איזה מוצר היה עבורנו אטרקטיבי, חדשני ואיכותי ביותר. האם כשמנסים למכור לנו מוצר לא יקר, אנחנו גם חושדים שהוא לא שווה במיוחד. האם אנחנו מרגישים חיבור מיוחד למותגים ישראלים מובהקים, או שאנחנו הישראלים 'אנשי העולם הגדול' אוהבים מוצרים שנודף מהם טעם  של יוקרנ איכותי אילו מוצרים יגרמו לנו לחוש לפתע חיבור מרגש ואישי עם המותג ועבורם נושיט את ידינו?     




 איך בוחרים את מוצר השנה?............

בשלב הראשון עורך צוות מומחים סינון ראשוני של המוצרים והשירותים החדשנים ביותר ומחליט מי עובר למחקר צרכנים. השלב השני הוא 'שלב בחירת הצרכנים' ובמסגרתו הצרכנים מדרגים את המוצרים והשירותים בכל קטגוריה עפ"י אטרקטיביות, מידת חדשנות ושביעות הרצון. לשלב זה אני קוראת 'חכמת ההמונים'. אנחנו אותה קבוצה גדולה שאינה מומחית בנושא מסוים  מצליחה לייצר תובנה מדויקת וחכמה באשר למוצרי צריכה, לא פחות מאשר כל מומחה מלומד ומקצועי  וכאן מגיעים  אנחנו לבחירת המוצרים הנכונים והטובים מראות עיננו כצרכנים מה חשוב ומה טוב יותר. בשביל מוצר השנה וגם הענין הזה שבודקים גם שופטים כמו צרכנים ולא רק מומחים זה אומר שהכל נבדק ריאלי ואמיתי ולא מצד המשווקים בלבד זה כנה ואמתי ונכון ולכן אני גם בתור צרכן מאמינה יותר לבחירה ולכן אני אקנה דברים שכתובים עליהם מוצר השנה כי הם נבחרו על ידי צרכנים ולא רק מומחים לדוגמה  לפני שנתיים זכתה מכונת סילק אפיל להסרת שיער במוצר השנה ואני רכשתי אותה ואני נהנית ממנה עד היום. נתראה בטקס השנה בבחירת מוצרים חדשים.
                 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה