קבלו את צבעי הגלידה במנשאים החדשים של ארגובייבי

פסטלים 2014 – המנשאים החדשים של "ארגובייבי"  בקולקציית המעוצבים  2014

"ארגובייבי" - מותג מנשאי התינוקות הארגונומי המוביל בעולם -  מציג שני דגמים חדשים המצטרפים לסדרת המנשאים המעוצבים   -  פסטלים 2014.
כשהאופנה והאימהות נפגשים, אין אפשרות אחרת מאשר לשלב את המעצבים בתכנון הדגמים.  
שני הדגמים החדשים בסדרת "ארגובייבי" המעוצבת, מוצעים בגוונים בהירים פסטלים רגועים, עם דגש יהיה על הדפסים מודרניים ושיקים, כפי שהם באים לידי ביטוי גם בתצוגות האופנה ברחבי העולם.

מנשא הסקיפר:
כולו מעוצב כמחווה לעיצוב ימי קלאסי, צבעו תכלת פסטלי בהיר,  ועליו מפוזרים הדפסים בצורת "עוגן" אפור רגוע.
דגם הסקיפר  עשוי כולו  100% כותנה וגם הבטנה הנעימה שבאה במגע עם התינוק.  רצועות הכתפיים  וחגורת המותניים, מרופדות ומתכווננות ומבטיחות נשיאה נוחה במיוחד. דגם זה כולל כיס אחסון מרווח וכיסוי מתכוונן לראשו של התינוק.

מנשא זיגזג:
מנשא הזיגזג שממשיך את הקו הפסטלי הרגוע, מציג דגם של זיגזג המרכיב את הבד כולו, בגוונים אפור בהיר וכהה, לבן וורוד בייבי, המתמזגים לטקסטורה מעוצבת ורגועה. גם הדגם הזה, נלקח מהשראת עולם האופנה השופע בצבעי הוורוד הבהיר השבור.
 עזרת אורתופדים ומומחים להתפתחות הילד, במטרה להבטיח התפתחות תקנית של עמוד השדרה ואגן הירכיים של התינוק. תנוחת הפישוק במנשא "ארגובייבי" מבטיחה קימור טבעי של עמוד השדרה והאגן.
במרוצת השנים הפך "ארגו בייבי" למותג המועדף על ידי סלבריטאי ארה"ב, ובין אוהדיו המושבעים נמנים כיום: ג'יזל, ג'וליה רוברטס, נטלי פורטמן, קורטני תורן-סמית, קארי ראסל, ארנולד ווסלו, סיינה מילר ועוד.

מחיר לצרכן:   679 ש"ח.
ניתן להשיג ברשת ד"ר בייבי, מוצצים ובחנויות המורשות המופיעות באתר ארגובייבי. ניתן גם לרכוש ישירות מאתר היבואן. www.ergobaby.co.il
 לבירור נקודות מכירה – "פופון": 03-6422533. בפייסבוק: ארגובייבי ישראל.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה