וחך, אוכל יטעם-לו מאת יפית סרנגה!

 השיח לגבי אכילת בעלי חיים גדוש ברגשות ובאמוציות, אולי כי מהצד האחד אוכל הוא חלק מתשוקה, מאהבה, מתחביב, מצורך, לעיתים אף חלק מפרנסה, ומהצד השני ההבנה כי עלינו לשאוף לחברה מוסרית שבה ההתנהגויות הטובות נבחרות לאורם של ערכים ולא מתוך תשוקות ומאוויים גרידא, ועל כן ראוי כי לא כל דבר שניתן לאכול ייחשב אוכל.

 

 
עם הקריאה  מציעה לך השאיר את הדעות הקדומות וההרגלים בצד, ולצלול  למחשבה פילוסופית רחבה על הבחירות שלנו בעידן המודרני, השלכותיהן, החברה שבה אנו רוצים לחיות והא.נשים שאנחנו רוצים להיות.

הספר "וחך אוכל יטעם לו" הוא ספר חשוב! זוהי חקירה פילוסופית מכוננת של אחת השאלות המוסריות הדחופות של העת המודרנית. הספר מעמיק בהשלכות האתיות על הבחירות התזונתיות שלנו, וכיצד הן מעצבות ומגדירות ערכים חברתיים. 

על ידי בחינת השפה, הפרקטיקות והנורמות התרבותיות שלעתים קרובות מנרמלות או מטשטשות את הסתירות המובנות ביחסינו עם בעלי חיים, ספר זה מזמין את הקוראים לבחון באופן ביקורתי את הדיסוננס המוסרי הקיים בבחירות היומיומיות שלנו. הספר מעלה ומבליט את חוסר ההלימה בין ראיית בעלי חיים כסחורה, בעוד אנו מוקירים מושגים של חמלה, טוב לב וצדק. הספר מדגיש את

הדחיפות של תיקון התהום הבולטת בין האתיקה למעשינו.

לרכישה ליחצו כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה