ספרים חדשים

 כמיהה לאור מאת מלי ליבר


כמו קרוליין גם אני גרתי במושב ואימי גדלה תרנגוליםוהייתי מחפשת את מיקום הביצים החמות ורצה לאימי להכין לי חביתה כתומה מהטריות שלה. וירקות בגינה שלנו. וגם אני נולדתי שנה לפני מלחמת ששת הימים. וגם אני זוכרת במלחמת יום כיפור על הצללת החלונות , הרבה דברים דומים ביני לבין קרוליין. קראתי אותו בשקיקה ממש . לא הרפתי מידיי את הספר עד שסיימתי  אותו.

  • רואה אור בימים אלו הוא רומן ישראלי, ספר ביכורים שכתבה מלי ליבר שהיא גם גיבורת העלילה המבוססת על סיפור אמיתי, סיפור חייה. כשצמחה אהבתם הגדולה והחלומות להקים בית ומשפחה היו כבר ממשיים, הוא נשלח אל הקרב ולא חזר. שנים לקח לה לעבד את האבל ולהפוך אותו למילים, למשפטים ובסופו של דבר לספר ישראלי מרגש עד דמעות. סיפור אמיתי על נערה בת 14 מכפר קטן, על חייה המתגלגלים כעלה נידף ברוח, בן המלחמות הפרטיות שלה למלחמות צבאיות, היו לה חלומות גדולים עם אהבתה הראשונה, עד שנשלח לחזית ב1973, 

  • לרכישה ליחצו כאן

חיים חדשים מאת רחל טקלה



יקוום, אני מבינה שאתה ממש שונא אותי, אבל אכפת לך להשאיר אותי בחיים?
ביום האחרון של חופשת הקיץ ג'סי עוברת לגור בבית של סבא שלה ומתכוננת לשנת הלימודים שבפתח. אף אחד לא הזהיר אותה מהטורנדו שמגיע ושואב אותה לתוך עולם מלא בקסם. היא מתעוררת בתוך אחוזה ענקית ומהר מאוד נמצאת בסכנת חיים. ג'סי לא יודעת שזאת רק תחילת ההרפתקה בעולם החדש שמתגלה לה.
היא מגיעה לבית הספר לקסם ומכירה חברים חדשים, אך בזמן שהיא מסתגלת לעולם ג'סי מוצאת את עצמה מסתבכת במלחמת האחים הגדולה. ויקטור, המכשף המרושע, מנסה להשתלט על עולם הקסם במשך שנים ארוכות. אחיו התאום, מנהל בית הספר לקסם, מאמין בנבואה הישנה האומרת שמבית הספר יצא מי שיציל את העולם ויחזיר את השלום. המאבק ביניהם גורר לתוכו את שאר התושבים ומתחת למעטה יערות העד המקיפים אותו, עולם הקסם מלא במתח ופחד.
ג'סי וחבריה יוצאים עם לוחמים מיומנים למסע למציאת הדרקונים העתיקים, על מנת להשיג עוד כוחות קסם לצידם במלחמה נגד ויקטור. העתיד הולך ומסתבך כשהם מתמודדים מול אימונים קשים, קרבות, רעלים, חיות משונות, חטיפות ובגידות.


החיים החדשים של ג׳סיקה עומדים עכשיו למבחן מסכן חיים וחורץ גורלות.
האם החבורה תצליח להציל את עולם הקסם? 

  • לרכישה ליחצו כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה