ספרים על התנהלות בחיים !

אבא חכם מאת קובי שמעוני


 הספר "אבא חכם"המדריך להתנהלות נכונה בחיים, מאת קובי שמעוני, מסוג הספרים החשובים לקריאה, ספר חובה לכל אדם שמעדיף פחות לחלום ויותר לממש, פחות להתנהל מפחדים ולקחת שליטה על חיינו, עכשיו יותר מהכל תקופת מלחמה והכל כאילו יצא משליטה, לא יודעים איך להתנהל בימים קשים אלו  תקראו ותשכילו ללמוד לקחת שליטה על חיינו ,



מטרתו של ספר זה היא להגביר את המודעות של הקוראים למציאות הסובבת אותם, לפקוח את עיניהם, להסביר את המניעים הפנימיים של התנהלות לא נכונה ולעקור אותם, על מנת שיפעלו בצורה נכונה וישיגו שליטה על מהלך חייהם,להיות מובילים ולא רק מובלים, להיות נוכחים בחייהם ולא רובוטים שחולמים על חיים אחרים וליצור מציאות רצויה ולא כזו המוכתבת על ידי אחרים.

הספר משול לאבא חכם שמדריך את בנו בנושאים מגוונים, והעצות הגלומות בו יכולות לשנות חיים ולמנוע טעויות דרמטיות. הספר נועד על מנת למנוע מהקוראים להתחרט בהמשך הדרך על פעולות שביצעו ואף על כאלה שלא ביצעו.
די במשפט אחד בספר שיובן ויופנם, על מנת לשנות לטובה את מסלול חייו של הקורא ואת תפיסת עולמו.

ךרכישה ליחצן כאן


כסף איך לנצח את המשחק מאת ניסן בן טורה



איך תקנו דירה אם אין לכם הון עצמי?
אם אתם רוצים להפוך למשקיעים אתם צריכים
שקודם יהיה לכם מה להשקיע.

 

אזהרה:
הספר הזה לא מתאים לכם אם אתם בטוחים שאתם לא יכולים לשנות את המצב.
הספר הזה ילמד אתכם כלים פרקטיים שאתם יכולים ליישם כבר היום, שיעזרו לכם

 להשתמש בכסף שלכם כדי להשיג את הדברים שאתם רוצים.

 

בתור כלכלן עם תואר שני, בספר הזה ניסן חולק את הניסיון האישי והמקצועי שלו, כדי לעזור לקוראים להיות בשליטה על העתיד הכלכלי שלהם על ידי לימוד כלים פרקטיים לתקצוב, חיסכון והשקעה.


לרכישה ליחצו כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה