פסח במלונות ibis ירושלים

שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך. מצווה לעלות לירושלים שלוש פעמים בשנה פסח שבועות וסוכות. אז בואו גם תהנו וגם תעלו לרגל. יחד עם כל המשפחה  לחוות את ירושלים על כל שלל גווניה,






מלונות איביס ירושלים הנמצאים בלב הפועם של מרכז העיר בירושלים מציעים בפסח הקרוב חופשה מהנה וסיורים מודרכים במקומות המיוחדים שיש לעיר להציע


מלונות איביס ירושלים, השייכים לרשת מלונות Accor הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם המונה מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם תחת 36 מותגים שונים, הכריזו על מחירי פסח אטרקטיביים ונגישים במיוחד לקהל הישראלי המחפש נופש אורבני בלב הפועם של עיר הבירה. בירושלים קיימים שני מלונות ibis האחד  ibisירושלים מרכז העיר והשני ibis styles, שניהם נמצאים ממש 'היכן שכל האקשן קורה' - מרכז העיר במיקום הטוב ביותר שקייםמלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע. המלונות ממוקמים סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

 

בפסח הקרוב מזמינים אתכם מלונות איביס ירושלים להזמין חופשה בליל הסדר ובחול המועד :

ערב חג ליל סדר והחג עצמו באיביס ירושלים מרכז העיר ( 2 לילות )- החל מ 2888 ש"ח לזוג ל2 הלילות על בסיס חצי פנסיון כולל ארוחת ליל הסדר- מינימום 2 לילות .

ערב פסח ב ibis styles ירושלים - לינה וארוחת בוקר (בלבד) החל מ 690 ש"ח לחדר זוגי .

חול המועד פסח באיביס מרכז העיר - חדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ 813 ₪ כולל סיורים.

חול המועד ב ibis styles - חדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ 830 ₪ כולל סיורים.

 

לכבוד חג הפסח  יתקיימו סיורים מודרכים לזוגות ומשפחות שיובילו את המטיילים להרפתקה מיוחדת בין אתרי ירושלים. הסיורים בהרשמה מראש ומותנים במספר המשתתפים ובמזג האויר

 

סיור בעקבות עולי הרגל לירושלים:  הסיור יוצא מהמלונות דרך שכונת ממילא התוססת לעבר גיא בן הינום הירוק בעונה זו של השנה ועולה להר ציון דרך המנהרה שחיברה את הר ציון לעיר המערבית עד 67.

לאחר הסיור בקבר דוד, יכנסו המבקרים לעיר העתיקה יעברו לאורך הקארדו לתצפית מגגות העיר העתיקה לעבר הר הבית וישמעו סיפור עולי הרגל בחג הפסח. משם ירדו אל הכותל המערבי ויצטרפו אל המוני בית ישראל החוגגים.

מהכותל ימשיכו לרובע היהודי דרך הסמטאות הקסומות ומשם אל הרובע הארמני ושער יפו.

 

סיור בירושלים לכבוד חג הפסחא, בעקבות הצליבה והתחייה:

חג הפסחא הנוצרי הוא החג החשוב ביותר בעולם הנוצרי. זהו החג שמציין את צליבתו ותחייתו של ישוע הנוצרי ומיליוני צליינים מכל העולם מגיעים לירושלים במהלך ימים אלו.

הסיור ייצא בעקבות חלק מהאירועים בשבוע האחרון של ישוע – הסעודה האחרונה, תצפית אל מקום המשפט, חלק מתחנות הויה דולורוזה ומקום הצליבה והתחייה.

סיור מרתק המשלב את הסיפור הנוצרי בדרך מיוחדת ולא מוכרת.

 

מלון איביס ירושלים מרכז העיר: כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים. המלון מעוצב ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, וזהה ליתר מלונות  ibis בעולם. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום), חדרי המלון אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו ניתן לרכוש באופן פרטי.

 

מלון  :ibis stylesשוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים בהשראת משרד האדריכלים אריה דבילנסקי, המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. רמת העיצוב הינו ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה–8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים ובשישי בערב מוגשת במקום ארוחת ערב על בסיס דגים בחזקת חלבי.

לפרטים והזמנות   *9709  או  www.ibis.co.il

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה