ALL IN HOME הכל לבית תחת קורת גג אחד

       

שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע פסח בא. ואיתו האביב הפריחה ההתחדשות. בואו לפתוח את העונה והחג בחידןש מטבח אולי מקלחת. פה תמצאו הכל תחת קורת גג אחת.


כַּפְר קָאסִם היא עיר ערבית באזור השרון. העיר שוכנת בקצה הדרומי של "המשולש", צפונית לראש העין הממוקמת על ידה, בסמוך לכביש 5. בשנת 1959 קיבל הכפר מעמד של מועצה מקומית ובמרץ 2008 הוכרזה כפר קאסם כעיר. לא רחוק מכפר קאסם הוקם מחלף קסם, שמקשר בין כביש 444, כביש 5 וכביש 6. מקום שמתחיל להחליף את הקניונים להוציא אותם שוב לחנויות הרחוב. יותר כיף להסתובב בחניות כמו פעם ולא במתחם סגור.  פעם ראשונה שהגעתי למקום  ומאוד אהבתי את המקום ואת האנשים מקבלי פנים בסבר פנים יפות.  יש למה לצפות מזמינה אתכם להגיע להתרשם מהמקום .פפ










איש העסקים סרחאן טאהא מקים מרכז עיצוב ייחודי

בכפר קאסם- ALL IN HOME


איש העסקים סרחאן טאהא הקים מרכז עיצוב חדשני בכניסה לכפר קאסם המתפרש על פני שתי קומות, 1460 מ"ר. מרכז העיצוב ALL IN HOME  , היחיד מסוגו, במגזר הערבי משתרע על פני 2 קומות והושקעו בהקמתו 8 מיליון ₪.במקום אחד בקומה השנייה תמצאו כל מה שליבכם חפץ מטבחים ריצופים וחיפויים לרצפה ולקירות, ברזים כיורים, הכול איכותי וברמה גבוהה, כשתסיימו לעצב בעזרת מעצב פנים שיעזור לכם בהחלטות . תוכלו לרדת לקומה הראשונה לעשות השלמת אקססוריז לבית. הכול במחיר שווה לכל כיס.

במרכז מוצע סל  פתרונות מקיף לתחום השיפוצים, הבנייה, האבזור והעיצוב. במקום פועלת מחלקת מטבחים מלווה בייעוץ של מעצבות פנים   בסטנדרט גבוה ובגימור יוקרתי ,מחלקת קרמיקה וריצוף עם מותגים יוקרתיים מחו"ל  וכן מחלקת  אמבטיה עם אינספור אופציות  כמו כיורים, מקלחונים, ארונות אמבטיה, ברזים, בתי שימוש ומוצרים משלימים ליצירת העיצוב האולטימטיבי כמו כן בולטת במרכז חנות של כלי ואביזרי בית .

חנות כלי הבית במרכז ערוכה כבר לקראת הפסח ומציעה שלל כלי בית וכלים לשולחן החג .

הרעיון שעומד לנגד עיניו של סרחאן  טאהא הוא  להציע במרכז מטבחים , קרמיקה, ריצוף איכותיים במיוחד במחירי הזדמנות לכל כיס ,למשל במחירי המטבחים ,הדבר אפשרי בשל העובדה שמאחורי המרכז עומד מפעל יצרני ,המספק מטבחים לחברות מובילות בארץ ולכן נחתכים פערי תיווך וכן בשל העובדה שהוצאות התפעול  הינן נמוכות בשל מיקומו של המרכז בכפר קאסם.

סרחאן טאהא ,בן להורים גרושים אשר לו  7 אחים החל לעבוד בעבודות נגרות עוד בהיותו בבית הספר  על מנת לפרנס את בני המשפחה. בשנת  1998 פתח חברה אשר התמחתה בעבודות נגרות  עם אחיו אותה כינו נגריית האחים, עם הזמן התרחבה החברה ושותף יהודי נכנס אליה וההתמחות נדדה אל עבר מטבחים וארונות אמבטיה. עם הזמן סגר סרחאן טאהא את עסקיו ופיתח מערך של ייצור ושיווק של ארונות אמבטיה בחנויות המתמחות בקרמיקה.

הוא נתקל בשלל קשיים עת השיווק  כולל העובדה שהינו ערבי ואז  בחר לייצור קשר עם חברה ששיווקה בעבורו את ארונות האמבטיה. מהר מאוד הבין את הפוטנציאל הגדול הטמון בארונות האמבטיה והקים את  חברת סניטק עם שותף יהודי ונוצרי. כיום החברה הינה החברה הגדולה ביותר בארץ  לייצור ארונות אמבטיה.

סרחאן טאהא מאמין מאוד בדו קיום ונהנה לראות שבמרכז נוצר תמהיל מקרב בין יהודים לערבים, בעת בחירת הפריטים הנכונים לבית.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה